אא

אייר פראנס מפסיקה לטוס משדה״ת אורלי: מעבירה את כל פעילותה לשארל דה דגול (CDG)

לאחר צניחה של 40% בביקושים לטיסות הפנים משדה״ת אורלי, חברת התעופה הצרפתית תעביר את כלל פעילותה בטיסות הפנים והבינלאומיות לשדה״ת שארל דה גול עד שנת 2026. מי שתמשיך לפעול משדה״ת אורלי היא חברת הבת טרנסאויה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רה ארגון בחברת אייר פראנס. חברת התעופה הצרפתית תפסיק לטוס משדה התעופה אורלי עד שנת 2026.

״העלייה בכמות שיחות הוועידה בווידאו, הירידה בנסיעות העסקיות המקומיות והמעבר הגובר לכיוון רכבות, מובילים לירידה מבנית בביקושים בטיסות הפנים של אייר פראנס. בין השנים 2019 ל-2023, התנועה בקווי הפנים מפריז-אורלי ירדה ב-40%, ואף ב-60% בנסיעות יומיות הלוך ושוב״, מסבירים בחברה.

חברת הבת של אייר פראנס, טרנסאוויה, תהיה המפעילה העיקרית של קבוצת אייר פראנס בנמל התעופה פריס – אורלי,  ותפעיל את הקווים אל שלוש הערים הצרפתיות הגדולות: טולוז (TLS), מרסיי (MRS) וניס (NCE). עד שנת 2026 אייר פראנס תמשיך להפעיל מאורלי את הקווים האלה.
לאחר הפסקת הטיסות מאורלי, חברת הבת טרנסאוויה (Transavia) תהפוך למפעילה העיקרית של קבוצת אייר פראנס משדה״ת פריז-אורלי. טרנסאוויה תישאר לפעול בשדה״ת אורלי, הודות לצי ההולך וגדל של מטוסים חדשים ממשפחת איירבוס A320neo. ״המטוסים מהדור האחרון מציעים הפחתה של 15% בצריכת הדלק ובפליטת CO2, כמו גם הפחתה של 50% ברעש״, מציינים בחברת אייר פראנס.
אייר פראנס תעבה את מספר הטיסות מפריז-שארל דה גול לטולוז, מרסיי, ניס ובכך תקל על הטיסות הבינלאומיות שלה לצד חיזוק הקישוריות של הערים השונות בצרפת ויעדים בינלאומיים מעבר לים. גם הקווים של החברה לטריטוריות הצרפתיות מעבר לים - פוינט-א-פיטר, פורט-דה-פרנס וסנט-דני דה לה ראוניון - יזכו לתגבור בנמל שארל דה גול.

שדה״ת אורלי, צילום: Shutterstockשדה״ת אורלי, צילום: Shutterstock

הקיבולת של קבוצת אייר פראנס בין פריז לטולוז, מרסיי וניס תישמר ב-90% מרמתה הנוכחית, וב-100% עבור קווים בין פריז ליעדים בינלאומיים.

״היוזמה בכללותה תעזור לאייר פראנס לשמור על נוכחות מותג חזקה בכל השווקים שהיא משרתת, ולהגיב יותר לביקוש הנסיעות המשתנה במהירות. היא תייעל את השימוש במשאבים של כל חברת תעופה, תבהיר את ההצעה ללקוחות ותשפר את התחרותיות של אייר פראנס״, מציינים בחברת התעופה הלאומית של צרפת.

בהתחשב בכך שחלק מהטיסות הפועלות כיום מפריז-אורלי יועברו לפריז-שארל דה גול, ההשפעה שתהיה ליוזמה זו על מקומות העבודה בטולוז, מרסיי וניס תהיה מוגבלת, ואייר פראנס מציינת כי צוותי הטיסה בתחנות אלה יישמרו. בחברה גם מסבירים כי תהליך הסברה והתייעצות עם נציגי העובדים יתחיל בקרוב מאוד, יחד עם משא ומתן עם איגודי עובדים ייצוגיים, על מנת להגדיר את הדרך הטובה ביותר לתמוך בכל העובדים שייפגעו משינויים אלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: