אא

אייר פראנס מארגנת מחדש את פעילותה ומתכננת לעזוב את נמל פריס – אורלי

החל בקיץ 2026 החברה תעביר את כל פעילותה הפנימית והבינלאומית לנמל שארל דה גול וחברת הבת טרנסאוויה תפעיל מנמל אורלי קווי פנים מרכזיים לערים הגדולות

A330 של אייר פראנס. צילום: 123rf A330 של אייר פראנס. צילום: 123rf

אייר פראנס הודיעה על ארגון מחדש של פעילות הטיסות שלה בצרפת. החל מקיץ 2026 החברה תרכז את כל הטיסות הפנימיות והבינלאומיות שלה בנמל התעופה פריס - שארל דה גול (CDG), ותסיים את רוב הפעילות שלה בנמל התעופה פריס -אורלי (ORY).

אייר פראנס דיווחה כי בעקבות התרחבות משמעותית של נסיעות ברכבת ברחבי המדינה, הביקוש לטיסות בקווי פנים מנקודה לנקודה מנמל אורלי ירד ב-40% בין 2019 ל-2023, ואילו הנסיעות הלוך ושוב באותו יום ירדו אף יותר, ב-60%.

אייר פראנס, כאמור, תפעיל את כל הטיסות הפנימיות והבינלאומיות שלה מנמל הבית פריס - שארל דה גול, והחריג היחיד יהיה הקו לקורסיקה המופעל מאורלי בשיתוף עם אייר קורסיקה.

חברת הבת של אייר פראנס, טרנסאוויה, תהיה המפעילה העיקרית של קבוצת אייר פראנס בנמל התעופה פריס – אורלי,  ותפעיל את הקווים אל שלוש הערים הצרפתיות הגדולות: טולוז (TLS), מרסיי (MRS) וניס (NCE). עד שנת 2026 אייר פראנס תמשיך להפעיל מאורלי את הקווים האלה.

עם זאת, החל מקיץ 2026 אייר פראנס תחזק את הפעילות שלה אל שלוש הערים הנ"ל מנמל שארל דה גול, בו ניתן להתחבר לרשת הגלובלית הענפה של חברת התעופה. גם הקווים של החברה לטריטוריות הצרפתיות מעבר לים - פוינט-א-פיטר, פורט-דה-פרנס וסנט-דני דה לה ראוניון - יזכו לתגבור בנמל שארל דה גול.

אייר פראנס הכריזה, כי תדאג לכל העובדים בנמל אורלי, שייפגעו מההיערכות החדשה, ובקרוב תתחיל במו"מ עם ארגוני העובדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנספריס-אורלינמל שארל דה גולטרנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: