אא

ירושלים: מלון ממילא נסגר ומלון מצודת דוד פועל במתכונת חלקית

אלרוב נדל"ן: למלחמה תהיה השפעה שלילית על תוצאותיה העסקיות של החברה במגזר המלונאות בישראל. החברה המחזיקה במלונות הירושלמים: "ברבעון הרביעי של החברה ב-2022 תרמו המלונות לרווח התפעולי סך של כ-40 מיליון שקל"

ממילא. צילום: Shutterstock ממילא. צילום: Shutterstock

אלרוב נדל"ן גם מצטרפת לחברות הנסחרות בבורסת ת"א ומחזיקות במלונות, ומדווחת על הפגיעה הצפויה להיות לה במגזר המלונאות בישראל ברבעון הרביעי של 2023.

החברה המחזיקה במלונות ממילא ומצודת דוד בירושלים מדווחת כי בגלל המלחמה היא סגרה את מלון ממילא ומלון מצודת דוד פועל בצורה חלקית.

"החברה מבקשת לדווח כי בהמשך להכרזת ממשלת ישראל על מצב מלחמה (מלחמת "חרבות ברזל" שהוכרזה החל מיום 7 באוקטובר 2023), להערכת החברה למועד זה, צפויה להיות השפעה שלילית על תוצאותיה העסקיות של החברה במגזר המלונאות בישראל ברבעון הרביעי לשנת 2023, לעומת התקופה המקבילה אשתקד".

עוד מוסיפה החברה בהודעתה כי: "ככל והלחימה תימשך, עלולות לחול השפעות לרעה גם על תוצאות החברה ברבעונים העוקבים במגזר המלונאות בישראל, אשר בשלב זה לא ניתן להעריך את היקפן.

יצוין כי מגזר המלונאות בישראל כולל שני בתי מלון בירושלים ונכון למועד דיווח מיידי זה ולאור ההכרזה על מצב מלחמה כאמור, התפוסה המזערית והמחסור בעובדים, מלון ממילא נסגר ומלון מצודת דוד פועל במתכונת חלקית (קומה אחת בלבד) וככל שיידרש תיבחן סגירתו לפרק זמן. מבלי לגרוע מהיעדר היכולת להעריך את היקף ההשפעה לרעה כמתואר, יצוין כי ברבעון הרביעי של 2022, תרמו מלונות החברה בירושלים לרווח תפעולי (בניכוי מס) סך של כ- 40 מיליון שקל נטו.

יובהר כי למועד זה אין ביכולתה של החברה לאמוד את היקף ההשפעה האמורה ברבעון הרביעי לשנת 2023 ובתקופות העוקבות, בין היתר לאור אי הוודאות ביחס למצב הביטחוני, למלחמה ולהתמשכותה, ההשפעה על כלכלת ישראל בכלל ועל ענף התיירות ו/או המלונאות בפרט וההשלכות הישירות והעקיפות על החברה והמלונות בישראל".

החברה מציינת כי: "הערכות החברה כאמור הינן מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, אשר עשויות שלא להתממש או להתממש באופן שונה מהותית, וזאת בין היתר עקב אי הוודאות הקיימת ביחס למצב הביטחוני והמלחמה וההשלכות כמתואר לרבות כנובע מהחלטות והנחיות של מוסדות המדינה וצה"ל, אירועים שאינם בשליטת החברה.

החברה והנהלתה רתומות למאמץ המלחמתי, משתתפות בצער משפחות הנרצחים והנופלים, מאחלות לשיבת החטופים ולרפואה שלמה ומהירה לכל הפצועים".

יצויין כי החברה מצטרפת לחברות נוספות אשר דיווחו לבורסה על ההשפעה השלילית הצפויה של המלחמה וביניה: ישראייר, אל על, איסתא, מלונות דן, ישרוטל ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלון ממילאמלון מצודת דודאלרוב נדל"ן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: