אא

30 טון ציוד ללוחמי צה"ל נחת בנתב"ג

נחתו בנמל התעופה בן גוריון שני מטוסי דרימליינר של חברת אל על עם כ-30 טון מטען של ציוד חיוני ללוחמי צה"ל שנתרמו על ידי עמותות

צילום דוברות אל על צילום דוברות אל על

שני מטוסי דרימליינר של חברת אל על ועליהם יותר מ-30 טון מטען של ציוד חיוני נחתו בישראל ביומיים האחרונים בטיסות אל על שהמריאו ארצה מניו יורק. המטען כולל ציוד רפואי והומניטרי וציוד ללוחמי צה"ל שנאסף ונתרם על ידי העמותות ׳עמודים׳ ו-Israel Friends US והוטס במימון של אל על ושל העמותות.
 
הטיסה שנחתה אמש (ד') הייתה במסגרת מבצע הטסה וסיוע לישראל של אל על ועמותת ׳עמודים׳ שהביאה לארץ ציוד רפואי חיוני. על מטוס הדרימליינר הועמס ציוד רב בבטן המטוס ועל גבי המושבים בתא הנוסעים. 

המטען בשווי של מיליוני דולרים כלל ציוד רפואי רב לרבות מסיכות חמצן, ציוד חבישה, ציוד עירוי וציוד חיוני ללוחמי צה"ל הכולל מגני ברכיים, כפפות, כובעים, פנסי ראש ועוד.
 
בטיסה נוספת שנחתה היום (חמישי) הועמס ציוד רב שנתרם ונאסף על ידי עמותת Israel Friends US הכולל ציוד רפואי והומינטרי לרבות כאלף ערכות עזרה ראשונה. הציוד נתרם על ידי העמותות בשיתוף עם תורמים נוספים והטיסה ארצה הייתה במימון אל על והעמותות.

אל על הטיסה מתחילת המלחמה יותר מ-200 אלף נוסעים, מתוכם יותר מ-100 אלף נוסעים שחזרו לישראל. החברה הפעילה בתקופה זו כ-1,400 טיסות, עשרות מהן טיסות תגבור שהוסיפה על פי צורך להשבת ישראלים מיעדים שונים ברחבי העולם. בנוסף, אל על פועלת על מנת לאפשר להטיס מטען חיוני לישראל מיעדים שונים, ככל שיידרש ולהוות את הגשר המחבר בין ישראל לעולם בימי השגרה ובחירום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמטענים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: