אא

עידן חדש: הגישו את טופס הבקשה המקוון לארה״ב בלילה וקיבלו אישור כניסה בבוקר

לא עוד המתנה מייגעת לראיונות וקבלת דרכונים עם טופס הוויזה: בעקבות כניסתו לתוקף של הפטור מוויזה לישראלים המבקשים להיכנס לארה״ב, ישראלים לא מעטים שמילאו בלילה את טופס הבקשה המקוון נדהמו לקבל את אישור הכניסה לארה״ב כבר הבוקר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

זוכרים את ההליך הארוך והמייגע שהיה נחלתם של מרבית הישראלים שביקשו לטוס לארה״ב? המתנה לראיון שיכולה היתה לקחת לעיתים חודשים, ראיון ואז המתנה לקבלת הדרכון ... אז זהו -לא עוד.

בעקבות כניסתו לתוקף של הפטור מוויזה לישראלים המבקשים להיכנס לארה״ב שנכנס לתוקפו אמש (ה'), מספר ישראלים דיווחו הבוקר (ו') לפספורטניוז שמילאו את טופס בקשת הכניסה לארה״ב בלילה האחרון, נדהמו לקבל את אישור הכניסה כבר הבוקר, כלומר תוך מספר שעות. אומנם הרשויות האמריקאיות מתחייבות לתת תשובה עד 72 שעות, אך מסתבר שיש רבים שקיבלו את האישור תוך שעות ספורות.

כפי שפורסם אמש (ה') בפספורטניוז, ארה"ב הקדימה את תחילת תוקפו של הפטור מצורך בוויזה לישראלים - והחל מהלילה האחרון אזרחים ישראלים יכולים למלא את הטופס המקוון והמוזל. ראוי להדגיש כי הכניסה לארצות הברית עם טופס ESTA תתאפשר למחזיקי דרכון ביומטרי בלבד. המחיר להגשת טופס ESTA הוא 21 דולר. 

מספר ישראלים שמילאו כבר אתמול בלילה את הטופס המקוון ה-ESTA (המשולם On Line) לבקשת כניסה לארה״ב קיבלו כבר הבוקר את האישור המיוחל.

לינק לטופס המקוון - הקליקו כאן 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הברית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: