אא

לאחר הפסקה של 4 שנים: בריטיש איירווייס חוזרת לאבו דאבי

הטיסה החדשה תופעל על ידי מטוס בואינג 787-9 בקיץ 2024 ומצטרפת לטיסות של בריטיש איירווייס לדובאי השכנה, הפועלות שלוש פעמים ביום מלונדון הית'רו

בריטיש איירווייס תשיק בשנה הבאה טיסות יומיות לאבו דאבי, לאחר הפסקה של ארבע שנים.

הקו המתחדש יתחיל לפעול ב-20 באפריל 2024, ויפעל כל השנה מלונדון הית'רו.

הטיסה המתחדשת תופעל על ידי מטוס בואינג 787-9 החל מקיץ 2024 ותגביר את הקישוריות לאיחוד האמירויות כשהיא מצטרפת לטיסות של בריטיש איירווייס לדובאי השכנה, הפועלות שלוש פעמים ביום מלונדון הית'רו.

לרגל ההשקה, בריטיש איירווייס מציעה תעריפים הלוך ושוב החל מ-449 ליש"ט במחלקת התיירים-World Traveller ו-1,999 ליש"ט ב-Club World (מחלקת עסקים).

ניל צ'רנוף, מנהל הבריתות של בריטיש איירווייס, אמר: "אבו דאבי היא יעד ייחודי שחוזר לרשת הקווים שלנו. עם שילוב של חוף, עיר ומדבר, יש בה את כל מה שהנוסעים שלנו מחפשים בטיול במזרח התיכון, ואנו מצפים לקבל אותם בחזרה בטיסות כשאנחנו מגדילים את הנוכחות שלנו באיחוד האמירויות".

מורין בנרמן, מנהלת המסחר הראשית של שדה״ת באבו דאבי: "אנו שמחים לקבל את בריטיש איירווייס בחזרה לאבו דאבי, שנוספה לרשימה ההולכת וגדלה של חברות תעופה מובילות שאמורות להשתמש בטרמינל A כבסיס התפעולי שלהן באבו דאבי, בטרמינל A החדש המפואר אשר ייפתח לקהל החל מה-1 בנובמבר, ויציע מתקנים חדישים הן לנוסעים והן לחברות התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאביetihad airwaysאיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: