אא

אנשי רשות החירום הלאומית יבצעו ביקורות פתע בבתי המלון

זאת כדי לוודא שהם אכן מקבלים את המפונים השונים ולא סגורים. כמו כן, משרד התיירות מאמין בשיתוף הפעולה מצד בתי המלון ולכן לא מפעיל את נוהל שעת החירום

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אנשי רח"ל (רשות החירום הלאומית) מתכוונים לבצע ביקורות פתע בבתי המלון השונים. זאת במטרה, לוודא שבתי המלון אכן קולטים את המפונים מיישובי הדרום וקריית שמונה ולא סגורים ללא סיבה.

בשל העברת המשק לנוהל לשעת חירום, דבר של קרה מאז 1973, משרד התיירות יכול היה להפעיל סמכויותיו בהקשר של בתי המלון, אך לאור העבודה כי שר התיירות חיים כץ, נותן אמון בשיתוף הפעולה מצד המלונאים והתאחדות בתי המלון, החליט כץ שלא להפעיל עד כה את היכולות והסמכויות שיש לו לנהל אותם ולקבל את ההחלטות עבורם.

זו גם הסיבה שהשר כץ שלח אמש (ה') מכתב ידידותי לאלי כהן, נשיא התאחדות המלונות תחת הכותרת: "בקשה לשיתוף פעולה ודיווח על היצע בזמן אמת בבתי מלון".

משרד התיירות ביקש מהמלונאים לקבל מידע עדכני פעמיים ביום על התפוסה בכל אחד מהמלונות הפועלים בארץ, בין אם הם חברי התאחדות המלונות ובין אם אינם חברים בה.

כץ ביקש בין השאר במכתבו: "הפרטים המבוקשים לגבי כל בית מלון הם: מספר החדרים הקיימים בו, מספר החדרים התפוסים, מספר החדרים הפנויים ומספר הנפשות שניתן לקלוט בחדרים הפנויים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר התיירותחיים כץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: