מאז פרוץ המלחמה, אל על הטיסה 200 אלף נוסעים בכ-1,400 טיסות
מנכ"לית אל על דינה בן טל ממשיכה לעדכן את נוסעי החברה: ״נעתרנו לפניות רבות של מוסדות ואזרחים שתרמו ציוד חירום רב לצה"ל והבאנו אותו ארצה במטוסי מטען, כאשר מתחילת הלחימה הטסנו 3,500 טון מטען״
דינה בן טל, מנכ"לית אל על מאמינה מאז תחילת המלחמה בקשר אישי עם נוסעי החברה.
היא מעדכנת פעם בשבוע באיגרת מיוחדת לנוסעי החברה, איך פועלת החברה בזמן המלחמה מאז שפרצה ביום שבת ה-7 באוקטובר.
בן טל כותבת כי: "אנו מצויים בשבוע השני למלחמה. בשעות וימים קשים אלה, ליבנו עם כל המשפחות השכולות והנעדרים וכן עם משפחות הפצועים. אנו מחזקים את כוחות צה"ל, בהם גם אנשי ונשות אל על ביבשה, בים ובאוויר הנוטלים חלק משמעותי בלחימה, וחושבים עליהם ומאחלים לשובם הבטוח.
מאז פרוץ המלחמה הטיסה אל על יותר מ-200 אלף נוסעים בכ-1,400 טיסות, כאשר מתוכם יותר מ-100 אלף נוסעים אשר הוטסו ארצה, הפעילה עשרות טיסות תגבור וכן הביאה ארצה מיעדים שונים בעולם ציוד רב החיוני ללחימה".
עוד מוסיפה מנכ"לית אל על: "במהלך סוף השבוע האחרון הטסנו מאות לוחמים, אנשי מילואים, אנשי רפואה וכוחות הביטחון ללא כל עלות מצידם ובסיוע תורמים רבים.
עם פרסום אזהרת המסע לטורקיה החברה נערכה במהירות באמצעות סאן דור להפעלת טיסת חילוץ מיוחדת מאיסטנבול על מנת להשיב ישראלים הביתה.
בנוסף, פתחנו את המושבים הפנויים על טיסותינו מאתונה לישראל לטובת ישראלים שהגיעו מטורקיה ליוון באופן עצמאי, ואפשרנו להם לעלות על אותן טיסות ללא תשלום (למעט מיסי נמל). אל על פעלה ותמשיך לפעול במצבי חירום ובכל מקרה בו המדינה ואזרחי ישראל זקוקים לעזרה."
בן טל ממשיכה ומציינת כיצד החברה פועלת כדי לעמוד בצרכי הלקוחות ובהתאמה למצב: "על מנת לסייע ללקוחותינו למצוא מושבים פנויים בקלות על הטיסות שלנו, הקמנו ממשק המתעדכן אוטומטית בו ניתן לראות את זמינות המושבים בזמן אמת לימים הקרובים. לבדיקת זמינות מושבים. יש לזכור, כי מאז תחילת המלחמה פרסמנו מדיניות ביטולים ושינויים מקלה וגמישה, לרבות מחירון מיוחד עם מחירים קבועים".
לגבי הטסת המטען, מוסיפה בן טל: "נעתרנו לפניות רבות של מוסדות ואזרחים שתרמו ציוד חירום רב לצה"ל והבאנו אותו ארצה במטוסי מטען, כאשר מתחילת הלחימה הטסנו 3,500 טון מטען. גם כאן תיעדפנו הן בעלויות והן בעדיפות לקבלת מקום בטיסות מוצרים רפואיים ותרומות. בנוסף לפעילות השוטפת במטוסי הנוסעים ומטוסי המטען, אנו מתפעלים מניו יורק שני מטוסי דרימליינר שנושאים מטען הקשור למלחמה וציוד חירום רפואי."
עוד מוסיפה בן טל: "אל על נמצאת בקשר עם יחידות הצבא השונות. עד כה נתרמו מתוך יחידות אל על השונות ומספקינו מעל 10,000 יחידות ציוד: מזון, ביגוד, פנסים, ערכות נוחות, שמיכות, שקי שינה ומוצרי טואלטיקה. הציוד מועבר, רובו ככולו, על ידי אנשי התחבורה של החברה, לכל קצוות הארץ".
לגבי מועדון הנוסע המתמיד כותבת המנכ"לית:
"מועדון הנוסע המתמיד מאפשר לחברי המועדון ולקוחות ה-FLY CARD לתרום נקודות לארבע עמותות הפועלות לסייע למשפחות השכולות, תושבי הדרום וחיילי צה"ל. התרומה מתבצעת באמצעות אתר הנקודות יומרו לכסף ויועברו לעמותה הנבחרת.
אנו מודים לכל מי שתרם עד כה ומעודדים אתכם להמשיך ולתרום למען החיילים ותושבי עוטף עזה".
בן טל מסיימת את דבריה עם אופטימיות: "מאז ומעולם אל על ועובדיה עשו כל מאמץ לשמור על "שמיים פתוחים" לישראל, בשגרה ובחירום, מתוך ראיה לאומית. אנו זמינים
בערוצי השירות המפורסמים באתר החברה.
תודה שגם בעת קשה זו אתם בוחרים לטוס אל על ואנו נמשיך לתחזק את הגשר האווירי מישראל ואליה ונירתם לכל משימה לאומית ככל שנדרש.
ביחד ננצח".