אא

אוסטריאן איירליינס מציגה יעדים חדשים בלוח החורף: סביליה, רובניימי וקיטילה

חברת התעופה האוסטרית מרחיבה פעילות דווקא בחורף ומציעה יעדים מנוגדים: שלג וכפור בפינלנד ושמש חורפית באנדלוסיה בדרום ספרד

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה האוסטרית הודיעה על שלושה יעדים חדשים בלוח טיסות החורף, שיחל בסוף החודש: סבילה בספרד, רובניימי וקיטילה בפינלנד. כבר בתחילת השבוע האחרון הקדימה אוסטריאן איירליינס והשיקה את קו הטיסה החדש שלה לסביליה.

במהלך לוח טיסות החורף, אוסטריאן תטוס לבירת חבל אנדלוסיה בספרד בימים שלישי ושבת, כאשר התדירות תגדל לשלוש טיסות שבועיות בקיץ. בנוסף לסביליה השמשית, מציעה אוסטריאן איירליינס גם יעדים מושלגים. החל מדצמבר תטוס אוסטריאן איירליינס לשני יעדים בפינלנד: אחת לשבוע לעיר הולדתו הרשמית סנטה קלאוס, העיר רובניימי, וכן ליעד ספורט החורף של Kittilä במסגרת פעילות הצ'רטר.

"הביקוש הגובר וההתעניינות הגבוהה בנסיעות מצד האורחים שלנו, הן בקיץ והן בחורף, מוכיחים את רצונם לאורך כל השנה לרגיעה ולשמש. הרחבנו אסטרטגית את לוח טיסות החורף שלנו כך שיכלול יעדי תיירות אטרקטיביים כדי להגשים את משאלות הנסיעה של הנוסעים שלנו. היעדים החדשים בלוח טיסות החורף שלנו מגוונים ומנוגדים, מה שמבטיח שיש משהו לכל טעם. זה מאפשר לנו להציע לאורחים שלנו מגוון רחב של יעדי טיול", מדגיש מייקל טרסטל, המנהל המסחרי הראשי של אוסטריאן איירליינס.

נוסעי טיסת הבכורה לסביליה, המהווה יעד נופש אטרקטיבי ביותר גם במהלך חודשי החורף, שיצאה מווינה ביום ראשון, 14 באוקטובר, נהנו מחגיגה ייחודית בשער ההמראה בשדה התעופה של וינה וכן מהפתעה קולינרית במהלך הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינספינלנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: