אא

"ישרוטל שוב מתגלה במלא תפארתה, כמו בקורונה גם כאן הגבנו מהר"

19 ממלונות רשת ישרוטל פתוחים ומארחים מפונים מכל הארץ, המנכ"ל רביב: "זה נעשה תוך מחסור עצום בעובדים, למרות הימים הקשים אני אופטימי ומאמין שנעשה ריסטארט ונראה ימים טובים יותר"

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: יח"צ ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: יח"צ

רשת ישרוטל פתחה עד כה 19 מתוך 23 מלונות הרשת לטובת המפונים השונים.

בהתאם לדרישה, אמורים להיפתח בתחילת השבוע גם מלונות בראשית ואוריינט בירושלים. כאשר מלונות מצפה הימים ויערות הכרמל סגורים בגלל המיקום הצפוני שלהם.

ליאור רביב, מנכ"ל הרשת, מספר על היערכות של הרשת לקליטת המפונים: "אנחנו בישרוטל נרתמנו כבר מהיום הראשון של המלחמה לארח מפונים, תחילת מהעוטף, ובשלב השני מכל הדרום. פתחנו 90% מהמלונות שלנו, זה נעשה תוך מחסור עצום בעובדים עד כדי כך שמנהלים, כולל מנהלי מלונות ניקו חדרים בכדי לאפשר את הפינוי למלונות עצמם".

רביב מוסיף: "אני מצדיע למנהלים ולעובדים בחברה שעשו מאמצים עצומים לפתוח את המלונות תוך קושי גדול ולארח באופן הכי מקצועי, איכותי ומחבק את כל מי שחרב עליו עולמו וכן את מי שעזב את ביתו כדי להתרחק מהתופת בדרום".

עוד מציין רביב: "ישרוטל שוב מתגלה במלא תפארתה, כמו בקורונה גם כאן הגבנו מהר, ביעילות, ובנחישות. אין כמו המנהלים והעובדים שלנו, פשוט אין".

על מה שעובר על מדינת ישראל, אומר מנכ"ל ישרוטל: "מדינת ישראל חזקה, העוצמה האזרחית שלנו מתגלה במלוא יופיה. למרות הימים הקשים אני אופטימי ומאמין שנעשה ריסטארט ונראה ימים טובים יותר בעתיד הלא רחוק."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלליאור רביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: