אא

ממן לבורסה: פעילות החברה בתחום התעופה הצטמצמה משמעותית

ממן צופה אף היא השפעה שלילית של המלחמה על תוצאותיה ברבעון הרביעי של השנה. מדווחת לבורסה גם על החשש שהתמשכות הלחימה תשפיע גם על פעילותה בתחום השירותים הלוגיסטיים

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת ממן מצטרפת לשורת החברות בענף התיירות והתעופה המזהירות על ההשפעה השלילית של המלחמה על תוצאותיהן העסקיות.

חברת ממן מדווחת היום (שני) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי "החל מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל', בשל צמצום היקפי הפעילות בנמל התעופה בן-גוריון, וירידה בכמות חברות התעופה הטסות לישראל וממנה, הצטמצמו באופן משמעותי היקפי פעילותה בתחום שירותי התעופה, באופן שצפוי להשפיע באופן שלילי מהותי על תוצאותיה בתחום פעילות זה ברבעון הרביעי לשנת 2023, כאשר הימשכות הלחימה צפויה להוביל להמשך מגמה זו. בשלב זה אין באפשרות החברה להעריך באופן מדויק את היקף ההשפעה. להערכת החברה".

עוד מזהירה החברה כי "הימשכות הלחימה עלולה להשפיע באופן שלילי גם על פעילותה בתחום השירותים הלוגיסטיים, ואולם בשלב זה אין באפשרותה לצפות את היקף ההשפעה".

זאת ועוד ממן לבורסה, "למועד זה, החברה אינה מעריכה השפעה שלילית מהותית על תוצאות פעילותה ברבעון הרביעי לשנת 2023 בתחומי פעילות אחרים כתוצאה מהמלחמה. הערכות החברה כאמור לעיל הינן מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך התשכ"ח-1968, עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה, לרבות באופן שונה מהותית מכפי שנצפה, וזאת בעיקר עקב אי הוודאות הקיימת ביחס למשך המלחמה וההשפעה על הפעילות בנמל התעופה בן גוריון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: