אא

חברת התעופה הלבנונית MEA מבטלת את רוב טיסותיה ומעבירה מטוסים מביירות לחו"ל

החברה חוששת מהתפתחות המלחמה ובמיוחד מתקיפות חיל האוויר הישראלי, התוקף לאחרונה את נמלי התעופה של דמשק וחאלב בסוריה הסמוכה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה הלאומית של לבנון, Middle East Airlines (MEA), החליטה לבטל את מרבית טיסותיה ומדי יום מדווחת על שינויים בלוח הטיסות. כמו כן, החברה מעבירה לחו"ל חלק גדול מצי המטוסים שלה מנמל הבית הבינלאומי ביירות ע"ש רפיק חרירי (BEY) בשל הסיכונים להתפתחות המלחמה.

ההתכתשויות בין ישראל לחיזבאללה נמשכות כבר ימים אחדים, ובלבנון חוששים מהתפתחויות, ובמיוחד מתקיפות חיל האוויר הישראלי, שתקף מספר פעמים בימים האחרונים את נמלי התעופה של דמשק וחאלב בסוריה הסמוכה.

עפ"י דיווחי התקשורת בלבנון, נכון להיום, 23 באוקטובר, MEA העבירה לחו"ל 14 מטוסים מתוך צי המטוסים שלה, הכולל 22 מטוסים פעילים, כולם מתוצרת איירבוס: 9 A320, 9 A321neo ו-4 A330-200.

כבר באמצע השבוע שעבר העבירה החברה 5 מטוסים לאיסטנבול, ואחריהם עוד 4 מטוסים ללרנקה, ובסוף השבוע האחרון מטוסים נוספים הועברו לדוחא, מוסקט, כוויית ופריס.

כמו כן MEA הודיעה, כי היא צפויה לבטל עד 80% מתוכנית הטיסות הסדירות שלה בשל עלויות הביטוח ההולכות וגדלות. מרבית הטיסות המבוטלות עד עתה הן ליעדים במזרח התיכון, כמו: קהיר, בגדד, עמאן ודוחא. מדי יום חברת התעופה מדווחת לנוסעים על ביטולי הטיסות ומפרסמת לוח טיסות מעודכן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לבנוןאיירבוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: