אא

מנכ"ל חדש מונה לשדה התעופה הית'רו בלונדון

תומאס וולדבי נכנס רשמית לתפקיד מנכ"ל היתרו. "כניסתו מסמנת פרק חדש עבור שדה התעופה. פרק שיקדם חדשנות בשירות לנוסע, קיימות וצמיחה בנמל התעופה בעשור הקרוב", כך בהודעה שפרסם היתרו ממנו ניתן לטוס ל-214 יעדים סובב עולם באמצעות כ-90 חברות תעופה

היתרו, לונדון. צילום: shutterstock היתרו, לונדון. צילום: shutterstock

מנכ"ל חדש מונה לשדה התעופה הית'רו בלונדון, תומאס וולדבי (Thomas Woldbye). החליף את המנכ"ל הקודם, ג'ון הולנד-קיי שעזב את התפקיד אחרי 9 שנים.

"כניסתו של תומאס וולדבי לתפקיד מסמנת פרק חדש עבור שדה התעופה. פרק שיקדם חדשנות בשירות לנוסע, קיימות וצמיחה בנמל התעופה בעשור הקרוב", כך לשון הודעה שפרסם נמל התעופה.

עוד נמסר, "כמנכ"ל חדש, וולדבי יפקח על תוכניות המיליארדים של שדה התעופה לשדרוג מתקנים קיימים במהלך 3 השנים הקרובות כדי לספק שירות טוב עוד יותר לנוסעים, כולל תוכנית האבטחה של הדור הבא ומערכת כבודה חדשה עבור טרמינל 2".

וולדבי: "בזמן שאני מבלה את ימיי הראשונים בהיכרות עם הקולגות והשותפים לצוות הית'רו שהופכים את השדה להצלחה, אני מחפש כיצד נוכל להפוך את הית'רו לטוב עוד יותר עבור הלקוחות שלנו והכלכלה הבריטית. כבוד לקבל את ההזדמנות ולקחת על עצמי את האתגר ואני נרגש להתחיל".

הית'רו הוא שדה התעופה העמוס ביותר בבריטניה המשרת מיליוני נוסעים מדי שנה. בשנת 2021 שירת 19.4 מיליון נוסעים, ממוצע של 128,178 נוסעים ביום. מתוכם, 87.6% בטיסות בינלאומיות ו-12.4% טיסות פנים. 195,340 תנועות מטוסים, ממוצע של 536 טיסות יוצאות ונכנסות בכל יום. 2019 הייתה שנת שיא בהיתרו עם 80.9 מיליון נוסעים שעברו בנמל.

מהית'רו ניתן לטוס ל-214 יעדים ב-84 מדינות באמצעות 89 חברות תעופה שונות לבחירה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל התעופה היתרו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: