אא

נשיא חדש מונה לרשת מלונות אטלנטיס

טימותי מ' קלי מונה לנשיא רשת מלונות הפאר מדובאי ויהיה אחראי להוביל את המותג ברחבי העולם, לפקח על הצוותים השונים ולבנות את האסטרטגיה של הארגון עטור הפרסים

טימותי מ׳ קלי, נשיא אטלנטיס. צילום: יח״צ טימותי מ׳ קלי, נשיא אטלנטיס. צילום: יח״צ

רשת מלונות הפאר ״ אטלנטיס דובאי״ מכריזה על מינויו של טימותי מ. קלי לנשיא אטלנטיס. קלי כיהן במהלך שש שנותיו ברשת בתפקידים בכירים וקודם לתפקיד זה לאחר תפקידו כסגן נשיא בכיר ומנכ״ל ״אטלנטיס דובאי״. 

כנשיא, קלי יהיה אחראי להוביל את כל מלונות ומותג אטלנטיס ברחבי העולם, במקביל ימשיך לפקח על הצוותים באטלנטיס דה פאלם ואטלנטיס דה רויאל בדובאי, כמו כן יתחיל לפקח גם על הצוות באטלנטיס סניה בסין. בנוסף, יצטרף רשמית לצוות ההנהלה המוערך של חברת "קרזנר אינטרנשיונל", ויבטיח את בניית האסטרטגיה של הארגון עטור הפרסים.

קלי הוביל בשנים האחרונות את ״אטלנטיס דה פאלם״, כמו כן בזכות אירוע ה-Grand Reveal המהולל של ״אטלנטיס דה רויאל״ בינואר השנה שהביא את המלון החדש להיות מדורג ב-50 המלונות הטובים בעולם (המלון היחיד מהמזרח התיכון). כמו כן, קלי הוביל את ההתרחבות של ״אטלנטיס אקווה וונצ'ר״ - פארק המים, הרחבת אפשרויות המזון והמשקאות עטורות הכוכבים בשני המלונות, כמו גם ההשקה של מספר פרויקטים בנושא קיימות שזכו בפרסים כמו "אטלנטיס אטלס".

בהתייחסו למינויו, אמר קלי: "אני באמת גאה בכך שקרזנר אינטרנשיונל נתנו בי את אמונם לפרק החדש והמרגש הזה. שש השנים האחרונות היו מדהימות ולא היה דבר מתגמל יותר מאשר לחזות במסלול הצמיחה המוצלח של המותג שלנו, אני מצפה לעתיד מרגש עם מגוון אפשרויות ולהמשיך לעבוד עם הקולגות המדהימים שלנו באטלנטיס ובקרזנר אינטרנשיונל".

פיליפ זובר, מנכ"ל קרזנר אינטרנשיונל: "מינויו של טימותי היא גם בזכות מנהיגותו מעוררת ההשראה והמסורה, כמו גם בהצלחות המדהימות שהוא הוביל באטלנטיס, דה פאלם שממשיכה להשיג צמיחה שיא ואטלנטיס דה רויאל שנפתח מוקדם יותר השנה וזכה כבר לשבחים, הכרה והתרגשות עולמית וכבר זוכה בפרסים יוקרתיים. אני מאמין שתחת הניהול של טימותי, אטלנטיס תמשיך לחדש, לרגש ולהגדיר מחדש באומץ את חווית הנופש והבידור היוקרתיים לאורחים ברחבי העולם".

לפני שהצטרף לאטלנטיס דובאי, קלי שימש במגוון תפקידי מנהיגות בכירים, למשל כסגן נשיא בכיר לתפעול נופש ב-Wynn Palace, Cotai ו-Wynn, Macau (SAR) , כמו כן, סגן נשיא לתפעול בתי מלון ב-MGM Grand בלאס וגאס, נבאדה. הדגש של טימותי היה על חווית אירוח, יישום אסטרטגיות שירות מותאמות אישית והכנסת קונספט מותג חדש שנקרא "Skylofts at MGM Grand"  שהובילו להענקת פרס "חמישה כוכבים" של פורבס ל-MGM Resorts International, פרס שהיה הראשון בהיסטוריה של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אטלנטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: