אא

לראשונה מזה שלוש שנים: NCL חוזרת לאסיה

חברת הקרוזים מוציאה לדרך עונת שישה חודשים נרחבת של מסלולי טיול באסיה מטוקיו. חברת הקרוזים תעגון בנמלים שונים ברחבי היבשת וביניהם: פיליפינים, אינדונזיה, יפן, תאילנד, סינגפור ועוד

NCL. צילום: Shutterstock NCL. צילום: Shutterstock

חברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) משיקה עונת שישה חודשים ברחבי אסיה.

היום (ג׳) הגיעה הספינה Norwegian Jewel לטוקיו, לאחר שלוש שנים ללא פעילות באסיה, ותחל את המסע בן השישה חודשים ברחבי היבשת. 

החברה מציעה 16 מסלולי טיול עמוסים ועשירים, כאשר תבקר ב-11 מדינות ותפליג מ-9 נמלי יציאה שונים: בנגקוק (לאם צ'באנג) תאילנד, קואלה לומפור (פורט קלאנג) מלזיה, סינגפור, טאיפיי (קילונג), טייוואן, באלי (בנואה) אינדונזיה, טוקיו ויוקוהמה יפן, ובפעם הראשונה בתולדות החברה - סיאול (אינצ'און) דרום קוריאה.

דייוויד ג׳יי הררה, נשיא NCL, התייחס: "היום הוא רגע אבן דרך, כשאנחנו חוזרים לאסיה עם הגעתה של Norwegian Jewel לטוקיו. אנו גאים לספק את חווית החופשה הטובה ביותר ולספק אינסוף הזדמנויות לאורחים שלנו לחקור את העולם כולו, כולל אסיה. אזור זה מספק כמה מההיסטוריה, המטבח והתרבות המסקרנים ביותר למטיילים לגלות, ואנחנו נרגשים לספק מבחר מגוון של הפלגות עתירות נמל. השוק הזה חשוב לנו, ואנו מחויבים לתת לו שירות לטווח ארוך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCLקרוזNorwegian Cruise Line Holdingsנורווג'יאן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: