אא

טורקיש איירליינס ממשיכה להצטייד: חוכרת מטוסי דרימליינר ומטוסי MAX חדשים

חברת התעופה הטורקית מוסיפה לצי שלה גם מטוסים חכורים ומתכננת חידוש מקיף של הצי בהזמנות מקיפות מאיירבוס ומבואינג, ומציינת שהיא "מתגאה ברשת הרחבה ביותר בעולם, וכדי לחזק את העמדה הזו אנחנו תמיד מתמקדים בהרחבת הצי שלנו"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

טורקיש איירליינס חתמה היום הסכם עם חברת הליסינג הבינלאומית AerCap לחכירה של 3 מטוסי בואינג דרימליינר 787-9 חדשים ו-25 מטוסי 737 MAX 8 חדשים. ההסכם כולל גם הארכת החכירה של 6 מטוסי איירבוס A330-200 משומשים.

חברת הליסינג הבינלאומית המובילה, שבסיסה באירלנד, אישרה שהמטוסים אמורים להימסר לטורקיש איירליינס מ-2024 ועד 2026.

"AerCap שמחה מאוד להכריז על עסקה משמעותית זו עם שותפתנו ארוכת הטווח, טורקיש איירליינס", אמר Aengus Kelly, מנכ"ל AerCap. "מטוסים אלה יסייעו לטורקיש איירליינס להמשיך ולפתח את רשת הנתיבים הענפה שלה, תוך שיפור היעילות התפעולית של הצי שלהם".

טורקיש איירליינס מצטיידת ללא הפוגה. בחודש שעבר החברה הזמינה עוד 10 מטוסי A350-900 נוספים מאיירבוס, שהעלה את סך המטוסים מדגם זה ל-40.

עפ"י תוכניות ההצטיידות, טורקיש איירליינס צפויה לחדש את כל הצי שלה ולבצע הזמנות של עד 600 מטוסים, שיתחלקו בין איירבוס ובואינג, ויכללו מטוסים צרים ממשפחת איירבוס A320 ו-B737 MAX, וכן מטוסים רחבים, מטוסי בואינג 787 ו-777 ומטוסי איירבוס A350.

"יש לנו רשת מסלולים ייחודית המתגאה ברשת הרחבה ביותר בעולם מבחינת מספר המדינות אליהן אנחנו מגיעים. אנחנו טסים ליעדים בינלאומיים יותר מכל חברת תעופה אחרת, וכדי לחזק את העמדה הזו אנחנו תמיד מתמקדים בהרחבת הצי שלנו", אמר Levent Konukcu, מנהל ההשקעות והטכנולוגיה של טורקיש איירליינס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינס787 דרימליינרMAX 737

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: