אא

איבריה מתקינה תאי אחסון עיליים חדשים של איירבוס בצי מטוסי ה-A320neo שלה

התאים העיליים החדשים של איירבוס, בהם ניתן להעמיס אנכית את מזוודות הטרולי, יאפשרו לאיבריה להגדיל את קיבולת כבודת היד ב-60%. לופטהנזה הייתה הראשונה, שהחליטה להתקין את התאים החדשים במטוסיה

צילום: איירבוס צילום: איירבוס

תאי האחסון החדשים של איירבוס, העשויים מחומרים קלים במיוחד ויציבים במיוחד, ובהם ניתן להעמיס אנכית את מזוודות הטרולי והתיקים וכך לאפשר להגדיל משמעותית את הקיבולת, יוצרו על ידי החברה הגרמנית EFW , ספקית של איירבוס מאז 1993.

ראוי לציין כי לופטהנזה הייתה הלקוחה הראשונה של התקנת תאי האחסון העיליים, ואיבריה כעת הולכת בעקבותיה.

"אנו גאים להכריז על חוזה זה עם איירבוס, אחד מהשותפים המרכזיים שלנו, מכיוון שעם תאי האחסון החדשים של איירבוס, נוכל לשפר את חווית הלקוחות שלנו. תאי המטען החדשים מגדילים את קיבולת מטען היד בצי ה-A320neo שלנו ב-60%. בנוסף, השיפור הזה מתורגם גם לעלייה מהירה יותר ויציאה מהירה יותר מהמטוס, וגם מקל עלינו להמשיך ולעמוד ביעדי הדייקנות המחמירים שלנו ולספק שירות מעולה ללקוחותינו", אמר אלברטו גרסיה, מנהל תכנון צי באיבריה.

חטיבת התחזוקה של איבריה תוביל את פרויקט השיפוץ במטוסים אלה מתחילת 2025, כאשר כל שיפוץ מטוס יימשך 3-5 ימים. לאיבריה יש כיום 16 מטוסי A320neo בצי שלה.

"תאי האחסון החדשים הם game changer, משפרים את חווית הנוסעים ומייעלים את זרימת העבודה של צוות תא הנוסעים. אנו שמחים שגם איבריה מהווה חלק מהמסע של החברה למצוינות ודייקנות", אמר שרבל יוזקטלי, ראש השירותים המסחריים של איירבוס אירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהאיירבוסאיבריהA320neoiberia

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: