אא

דלתא אייר ליינס מבטלת טיסות נוספות בין ארה"ב לתל אביב

מבטלת את כל טיסותיה בקו ניו יורק-ת"א המתוכננות לצאת בין 1-21 בנובמבר, והמכירות לטיסות אלה מופסקות החל מהיום. הטיסות לבוסטון ולאטלנטה ומהן מבוטלות מ-1 בנובמבר ואילך. "ליבנו עם כל מי שנפגע והושפע מהאירועים"

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

חברת התעופה האמריקאית דלתא אייר ליינס הודיעה הבוקר (ד') על המשך הביטולים בלוח הטיסות שלה אל ומנמל התעופה בן גוריון. מבטלת את כל טיסותיה בין ניו יורק JFK לתל אביב המתוכננות לצאת בין 1-21 בנובמבר, והמכירות לטיסות הללו מופסקות החל מהיום. הטיסות לבוסטון ולאטלנטה ומהן, שהושעו ב-11 באוקטובר עד 1 בנובמבר, מבוטלות מ-1 בנובמבר ואילך.

מהחברה נמסר כי לקוחות שברשותם כרטיסי טיסה ליעדים של דלתא בארה"ב, יקבלו הודעות באמצעות אפליקציית Fly Delta ופרטי ההתקשרות הרשומים בהזמנתם. עוד נמסר כי ניתן להזמין מקומות בטיסות של חברות התעופה השותפות של דלתא באמצעות delta.com ודרך מחלקת ההזמנות של דלתא, במידה והמקומות המבוקשים זמינים.

עוד אומרים בדלתא כי החברה ממשיכה לאפשר ללקוחותיה שהזמינו טיסות לפני 11 באוקטובר 2023, אל ומתל אביב, להזמין מחדש בטיסות זמינות עד 6 בספטמבר 2024. כמו כן, לאפשר ללקוחות שנפגעו ורוצים לבטל את הטיסה שלהם לבקש החזרים דרך אפליקציית Fly Delta או delta.com, או על ידי התקשרות ל-Delta Reservations לקבלת תמיכה בהחזרים הכספיים.

"דלתא עוקבת באופן רציף אחר סביבת הביטחון המתפתחת והמשתנה ומבצעת את פעולותיה על סמך הנחיות אבטחה ודוחות מודיעין, כולל ייעוץ הנסיעות האחרון של מחלקת המדינה האמריקאית. דלתא נשארת מחויבת לסייע לאלו הזקוקים לטיסה ותמשיך לבצע התאמות בלוח הזמנים, כולל ביטולים נוספים על בסיס מתגלגל, לפי הצורך בבטיחות הלקוחות והצוות. ליבנו עם כל מי שנפגע והושפע מהאירועים, ואנשינו פועלים למציאת חלופות בטוחות עבור הלקוחות", נמסר בהודעת החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: