אא

חברת התעופה המלזית קרסה, הבעלים נתבעים

שנתיים בלבד אחרי הקמתה, חברת MYAIRLINE הודיעה על הפסקת פעילותה. הבעלים נתבעים על אי-החזרת הלוואות. חלק מהלקוחות קיבלו את ההודעה על סגירת החברה בזמן שהיו בנמל התעופה בקואלה לומפור

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

"בהחלטה כואבת, אנו נאלצים להודיע על הפסקת פעילות החברה עד להודעה חדשה בשל לחצים כלכליים משמעותיים". כך הודיעה החודש חברת MYAIRLINE, הממוקמת בקואלה לומפור שבמלזיה, ללא התראה מוקדמת, ללקוחותיה.

אתמול (ג') פורסם בכלי התקשורת במלזיה כי נפתחו הליכים משפטיים נגד כמה מבעלי החברה ומחזיקי המניות שלה, בשל הלוואות שלקחו ולא החזירו על מנת להציל את החברה.

חברת MYAIRLINE נוסדה ב-2021 והחלה לטוס רק בשנה שעברה, עם צי קטן של שמונה מטוסי AIRBUS A320. מרבית קווי החברה היו פנים-מלזיים, אך היא טסה גם לבנגקוק וביקשה להתחרות בפעילות החברות הגדולות במדינה AIRASIA ומלזיה איירליינס.

ביום עצירת פעילותה, החברה מחזיקה בהתחייבות לרכישת 50 מטוסים חדשים שאמורים היו לשמש לטיסות ליעדים נוספים בתאילנד, כמו גם לפתיחת קווים לאינדונזיה ולוייטנאם.

חברת MYAIRLINE. ללא הודעה מוקדמת (צילום: SHUTTERSTOCK)חברת MYAIRLINE. ללא הודעה מוקדמת (צילום: SHUTTERSTOCK)

על אף דברי הנהלת החברה לפיהם ינסו למצוא פתרונות או החזרים כספיים ללקוחות, עד עתה לקוחות החברה ממתינים להבין מה יעלה בגורל טיסותיהם.

על פי הפרסומים בתקשורת המלזית, חלק מהלקוחות ההמומים שהו בנמל התעופה בקואלה לומפור בעת קבלת ההודעה על סגירת החברה, כאשר לא ניתן כל מענה לצרכיהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חברות תעופהמלזיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: