אא

Gulf Air: טיסות לשנחאי וגואנגז'ואו בסין החל בחודש ינואר

חברת התעופה הלאומית של בחריין מרחיבה פעילות ותתחיל לטוס מחודש ינואר 2024 לשני יעדים בסין, שנחאי וגואנגז'ואו, ולנוסעים הישראלים תהיה חלופה אטרקטיבית בדרך לסין

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Gulf Air, חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין, תרחיב את פעילותה ותטוס לשני יעדים בסין, שנחאי וגואנגז'ואו, החל בינואר 2024. היעדים החדשים מתאימים לאסטרטגיית הצמיחה ולחיזוק הרשת הגלובלית של החברה באמצעות חיבור בחריין ליעדי מפתח בינלאומיים וכדי לחזק את הנוכחות שלה במזרח הרחוק.

היעדים החדשים בסין יהוו אטרקציה ייחודית גם לנוסעים הישראלים, שיוכלו לטוס אליהם עם Gulf Air תוך חניית ביניים וטיסת המשך מבחריין.

"אנו נרגשים מההזדמנות להרחיב את הנוכחות שלנו באזור אסיה-פסיפיק עם טיסות חדשות המקשרות את בחריין והערים גואנגז'ואו ושנחאי בסין", אמר ד"ר. ג'פרי גו, מנכ"ל Gulf Air Group Holding. "סין היא אחת הכלכלות הצומחות ביותר בעולם ושוק תיירות עולמי. היא המפתח לאסטרטגיה שלנו לצמיחת הרשת. טיסות אלו יציעו מבחר גדול יותר וחוויות נסיעה גמישות לנוסעים וייצרו אפשרויות חדשות למסחר, תיירות ושיתוף פעולה מועיל לשני העמים".

עפ"י הידיעה הראשונית של החברה, הטיסות יופעלו במטוס בואינג 787 דרימליינר, ולוחות הזמנים יותאמו לטיסות ההמשך של החברה מבחריין ליעדיה המרכזיים במזרח התיכון ובאירופה. המטוסים יכללו שתי מחלקות שירות, מחלקת עסקים מרווחת ומחלקת תיירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שנחאיבחרייןgulf air

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: