אא

ארז קלדרון מציין יום הולדת 12 בשבי: בואו לקחת חלק במחווה המרגשת היום לכבודו

ארז קלדרון, המציין היום (ה') יום הולדת בשבי חמאס, נחטף מביתו בניר עוז יחד עם אחותו סהר בת ה-16 ואביו עופר, רוכב אופניים מקצועי. סבתו ובת דודתו נרצחו. 30 רוכבי נבחרת ישראל ירכבו עם מדי הנבחרת באולם הוולדרום ברמת החייל באירוע שכולו למענו

ארז קלדרון. צילום: באדיבות המשפחה ארז קלדרון. צילום: באדיבות המשפחה

ארז קלדרון מציין היום (חמישי) את יום הולדתו ה-12 בשבי חמאס. ארז נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר, יחד עם אביו, עופר קלדרון, רוכב אופניים מקצועי ואחותו סהר בת ה-16. סבתו כרמלה ובת דודתו נויה, נחטפו אף הן ונרצחו ע"י המחבלים.

הדס קלדרון, אמו של ארז סיפרה לעמותת Free Our Kids, המלווה את המשפחות שילדיהן נחטפו, שאהבתו הגדולה של ארז היא רכיבה על אופניים כמו של אביו עופר שהוא כאמור רוכב מקצועי.

העמותה רתמה את איגוד רוכבי האופניים בישראל שהרימו את הכפפה והיום בשעה 17:00 כ-30 רוכבי נבחרת ישראל מכל הארץ ירכבו עם מדי הנבחרת באולם הוולדרום שברמת החייל, 12 סביבובים על קירות מסלול האופניים כמחווה ליום הולדתו של ארז בנוכחות אמו ומשפחתו.

במקביל, יתקיים בכל רחבי הארץ מירוץ אופניים וירטואלי אליו מוזמנים כל רוכבי האופניים בישראל עם בקשה להעלות תמונה או סרטון רכובים על אופניים לרשת, עם הכיתוב: "ארז, מחכים לרכב יחד איתך". בצרוף ברכה אישית ולתייג את @freeourkids_il ו-#FREEOURKIDS_Il. נמסר כי כשארז ומשפחתו יחזרו בתקווה במהרה מהשבי, יועברו אליו הסרטונים והברכות.

דפנה לנג, יו"ר איגוד האופניים בישראל: ״קיבלנו פנייה מ-free our kids על כך שארז קלדרון נחטף לעזה עם אביו ואחותו ומחר יציין יום הולדת 12. הבנו שארז אוהב מאוד לרכב על אופניים ומיד נרתמנו לציין את יום הולדתו. רוכבי נבחרת ישראל וכן בני נוער יגיעו מחר יום חמישי לוולדרום, בשעה 17:00 ועל מסלול האופניים האולימפי שלנו בהדר יוסף יקיימו מפגן תמיכה למשפחת קלדרון וקריאה לשחרור במיידי את ארז, בני משפחתו וכל שאר החטופים. אנו צרפנו את ארז ואביו עופר כחברי כבוד של האיגוד ונעניק לנציגי המשפחה אופניים מקצועיים שימתינו לארז״.

ארז וסהר קלדרון שנחטפו. צילום באדיבות המשפחהארז וסהר קלדרון שנחטפו. צילום באדיבות המשפחה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופניים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: