אא

הפרטה? TAP Air Portugal מציגה זינוק במספר הנוסעים ושיא ברווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים של השנה

למרות התוכנית של ממשלת פורטוגל להפריט את חברת התעופה הלאומית, TAP Air Portugal מציגה עוצמה יוצאת מן הכלל ומגיעה להישגים מצוינים השנה ואף מתעלה משמעותית על כל הישגי השיא של 2019 לפני מגפת הקורונה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה הלאומית של פורטוגל, TAP Air Portugal, המצויה במהלך יוזמת התחדשות וצפויה להימכר בחלקה הגדול בשנה הקרובה, עפ"י התוכנית של הממשלה, מציגה השנה ביצועים תפעוליים וכלכליים מרשימים במיוחד.

בתשעת החודשים הראשונים של 2023 TAP השיגה ציון דרך ושיא היסטורי של רווח נקי בסך של 203.5 מיליון אירו.

ההכנסות התפעוליות של החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2023 זינקו ל-3.2 מיליארד אירו -  עלייה משמעותית של 725 מיליון אירו, קרוב ל-30%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

ברבעון השלישי של 2023, מספר הנוסעים של החברה גדל ב-5.2% ומספר הטיסות עלה ב-5.7% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022.

ההכנסות התפעוליות עלו ב-12.5% בהשוואה לרבעון השלישי של אשתקד, עלו ב-139.5 מיליון אירו ל-1,258.5 מיליון אירו, ומציג 121% מההכנסות התפעוליות ברבעון השלישי של 2019, לפני משבר הקורונה.  

הרווח הנקי הסתכם ב-180.5 מיליון אירו, הרווח הנקי הרבעוני הגבוה ביותר, המציג שיפור של 69.2 מיליון אירו בהשוואה לרבעון השלישי של 2022 ו-179.4 מיליון אירו בהשוואה לרבעון השלישי של 2019.

לואיס רודריגס, מנכ"ל TAP, אמר: "תוצאות הרבעון השלישי מעודדות ומאמתות מיקוד ארגוני וקיץ טוב לנוסעים שלנו. אנחנו מוסיפים להתקדם. הפעילות האיתנה שלנו ואיכות השירות שלנו לנוסעים מאיצה את ההתאוששות מהשנתיים הקשות הקודמות. העלייה המדהימה בהכנסות, במרווחי תפעול ובתוכנית חזקה לפיתוח, מדגישים את החוסן הפיננסי של הקבוצה שלנו מול אתגרים קריטיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פורטוגלטאפ אייר פורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: