אא

בנסיקה: 54 חברות תעופה יציעו טיסות ל-135 יעדים מבריסל

54 חברות תעופה מציעות כעת טיסות ל- 135 יעדים משדה״ת של בירת בלגיה במהלך עונת החורף הקרוב. בולטים במיוחד: יעדי ספורט חורף, אפריקה, צפון אמריקה וזה עוד לא הכל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לנוסעים בנמל התעופה של בריסל במהלך עונת החורף הקרובה, יעמוד מבחר מרשים של 135 טיסות ישירות למגוון יעדים וביניהם יעדי ספורט חורף טיפוסיים והיצע גדול של יעדי שמש חורפיים. 54 חברות תעופה מציעות כעת 135 יעדים מנמל התעופה של בריסל במהלך עונת החורף 2023.

שתי חברות תעופה חדשות יתחילו לפעול בשדה התעופה של בריסל בחורף הקרוב. רויאל ג'ורדניאן שתציע שלוש טיסות בשבוע לעמאן, וחברת הלאו קוסט הסעודית Flynas -פליינאס, אשר תטוס לג'דה שבסעודיה לראשונה החל מחודש דצמבר, גם עם שלוש טיסות שבועיות. גם חברת קטאר איירווייס Qatar Airways מרחיבה את תדירות הטיסות שלה לדוחא מ- 7 ל-10 פעמים בשבוע, ואילו חברת אתיחאד איירווייס Etihad airways מגדילה אף היא את מספר הטיסות לאבו דאבי מ-5 ל-7 פעמים בשבוע. גם חברת התעופה הלאומית של בלגיה - בריסל איירליינס Brussels Airlines מרחיבה את פעילותה ותגדיל את תדירות הטיסות שלה למערב אפריקה בחורף הקרוב.

חברת היינאן איירליינס Hainan Airlines, תמשיך בטיסות שהושקו הקיץ לשנזן, סין. חברת TUI fly תוסיף את אלג'יר ותוניס בחורף הקרוב ומציעה כבר טיסות ל-10 יעדים במרוקו, 5 באלג'יריה ו-3 בתוניסיה. לחובבי ספורט החורף יעמוד מבחר לא קטן של אפשרויות החל מחודש מדצמבר 2023 ואילך עם טיסות לאינסברוק ולזלצבורג באוסטריה, ולקיטילה וקוסמו בפינלנד. למי שמחפש שמש בחורף שדה התעופה של בריסל מציע מגוון יעדים למצרים, עם-5 יעדים: קהיר, הורגאדה, מרסה עלאם, שארם-אל-שייח ולוקסור, ולאיי כף ורדה.

גם לבנג'ול בגמביה יעד פופולרי לחורף יעמדו טיסות ישירות מבירת בלגיה, כמו גם טיסות לאיים הקנריים, עם מבחר של גראן קנריה, טנריף, פוארטוונטורה ולנזרוטה. TUI fly תטוס גם לרפובליקה הדומיניקנית, קובה ומקסיקו בחורף הזה. חברות תעופה נוספות שיגדילו משמעותית את מספר הטיסות בחורף הקרוב הן: Transavia, Swiss Airlines, SAS Vueling ,SunExpress וכאמור Brussels Airlines.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינסבריסל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: