אא

נמל התעופה של מינכן זכה בתואר 'נמל 5 כוכבים' ע"י Skytrax בפעם הרביעית

הנמל זכה בתואר לראשונה ב-2015, ולאחר מכן ב-2017 וב-2020, והוא נמנה עם 11 נמלי תעופה בינלאומיים, שזכו בתואר 'נמל תעופה 5 כוכבים', ובאירופה רק עוד 2 נמלים, איסטנבול ורומא

בנמל מינכן. צילום: shutterstock בנמל מינכן. צילום: shutterstock

נמל התעופה של מינכן שמר על תוארו כ"נמל תעופה 5 כוכבים" בביקורת מחודשת של חברת הדירוג הבינלאומית Skytrax. מומחים ממכון Skytrax בחנו את איכות השירות ואיכות השהייה בנמל התעופה כחלק מביקורת מחודשת והעניקו לנמל התעופה של מינכן שוב את דירוג האיכות "5 כוכבים". מסקנת הביקורת: נמל התעופה של מינכן הצליח לשמור על איכותו הגבוהה למרות האתגרים הגדולים שהציבה מגפת הקורונה.

Skytrax התמקדה בפרויקטים ובאמצעים, שיושמו מאז הביקורת הקודמת בשנת 2020. בין השאר, הביקורת התייחסה להתקנת סורקי ה-CT החדשים בנקודות הבידוק הביטחוניות, וכן שיפור תהליכים דיגיטליים, כמו השימוש בחיישנים וסורקים ביומטריים, במיוחד בטרמינל 2.

הביקורת שיבחה את הניווט הברור והקל והרמה הגבוהה מאוד של נוחות הנוסעים. הניקיון דורג כ"סטנדרט הטוב ביותר" באירופה. גם הרוח של כל העובדים בנמל התעופה של מינכן זכתה לשבחים. פרויקטים עתידיים, כמו טרמינל 1 המודרני, בגודל של כ-95,000 מ"ר, המתוכנן להיפתח עד סוף 2025, זכו אף הם לביקורת חיובית.

"אנחנו מחשיבים את עצמנו כמרכז פרמיום. דירוג 5 כוכבים מאשר זאת וגורם לנו להיות גאים, אבל הוא גם מניע אותנו להיות טובים עוד יותר כדי להישאר אחד משדות התעופה הטובים בעולם", אומר יוסט לאמרס, מנכ"ל נמל התעופה של מינכן.

אדוארד פליסטד, מנכ"ל Skytrax, ציין: "אנחנו מאוד מתרשמים מהסטנדרטים בנמל התעופה של מינכן, ועם השיפור וההתקדמות המתמידים ששדה התעופה משיג כדי לעמוד בציפיות הלקוחות וגם להתעלות עליהם".

גם ינס ריטר, מנכ"ל לופטהנזה, שיבח את נמל מינכן: "לא מעט בזכות טרמינל 2 והמבנה הצמוד המופעלים במשותף, ניתן היה לזכות בפרס יוצא דופן זה שוב. זהו ביטוי לשיתוף הפעולה הייחודי והלכידות המשותפת שלנו, "רוח מינכן". הלקוחות שלנו והעובדים שלנו נהנים מהשותפות שלנו עם נמל 5 כוכבים".  

נמל התעופה של מינכן קיבל לראשונה את התואר "נמל תעופה 5 כוכבים" במאי 2015 וחזר על ההצלחה הזו ב-2017 וב-2020. כיום ישנם 11 נמלי תעופה 5 כוכבים ברחבי העולם. באירופה רק נמל התעופה של מינכן, איסטנבול ורומא זכו ב-5 כוכבים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל מינכןלופטהנזהSkytrax

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: