אא

SWISS מרחיבה את הרשת המשולבת מטוס-רכבת גם לנמל התעופה של ז'נבה

הרשת השוויצרית המשולבת כוללת כעת את שני נמלי התעופה המרכזיים, ציריך וז'נבה, ואת כל הערים הגדולות במדינה וכן את מינכן בגרמניה וברגנץ באוסטריה, והנוסעים יכולים להזמין את כל הנסיעה בכרטיס אחד ולבצע צ'ק-אין פעם אחת בלבד

מטוס SWISS ממריא מציריך. צילום: shutterstock מטוס SWISS ממריא מציריך. צילום: shutterstock

חברת התעופה השווייצרית Swiss International Air Lines (SWISS) וחברת הרכבות הלאומית של שווייץ Swiss Federal Railways (SBB/CFF) מרחיבות את רשת SWISS Air Rail שלהם, הכוללת גם את נמל התעופה של ז'נבה, המחובר כעת לרשת הרכבות השווייצרית.

מעתה נוסעים יכולים להתחבר בנוחות בין נמלי התעופה של ציריך וז'נבה וערים גדולות בשוויץ, כמו לוזאן, פריבור וברן באמצעות שירותי SWISS Air Rail.

נכון לעכשיו רשת מטוס-רכבת השווייצרית כוללת מעתה שני נמלי תעופה ו-11 יעדים, כולל אינטרלאקן, לוזאן, לוגאנו, בלינזונה ובזל בשוויץ, וכן מינכן בגרמניה וברגנץ באוסטריה.

כמו בכל קווי הרכבת של Swiss Air Rail הנוסעים יכולים להזמין את כל הנסיעה שלהם, כולל נמל התעופה, ז'נבה או ציריך, ויעד או מוצא הנסיעה ברכבת, בכרטיס משולב אחד, וצריכים לבצע צ'ק-אין פעם אחת בלבד.

SWISS גם משפרת את הגישה ל-Swiss Travel Pass באמצעות הערוצים המקוונים שלה, האתר והאפליקציה, וכך מאפשרת לנוסעים המגיעים לשווייץ בטיסה, לטייל ברחבי המדינה ברכבת, באוטובוס ובספינת נוסעים, במשך 3, 4, 6, 8 או 15 ימים באמצעות כרטיס אחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSז'נבהציריך

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: