אא

משרד החוץ הבריטי מתריע: התקפות טרור עלולות להתרחש באזור המפרץ

"טרוריסטים ממשיכים לפרסם הצהרות המאיימות לבצע פיגועים באזור המפרץ" על אינטרסים ומוסדות מערביים, מציין משרד החוץ הבריטי לאזרחים בריטים ומתריע גם נגד נסיעות לישראל, לשטחים הפלסטיניים וללבנון ואיראן

כווית סיטי. צילום: Shutterstock כווית סיטי. צילום: Shutterstock

משרד החוץ של בריטניה מפרסם התרעה לתיירים הבריטים המבקרים באיחוד האמירויות ובכוויית, שהפכו זה מכבר יעדי תיירות פופולריים, תחת הכותרת: "טרוריסטים ממשיכים לפרסם הצהרות המאיימות לבצע פיגועים באזור המפרץ".

ההתרעה מציינת כי טרוריסטים מתייחסים להתקפות על אינטרסים מערביים, כולל "מתחמי מגורים, צבא, נפט, תחבורה ותעופה, כמו גם מקומות הומי אדם, כמו מסעדות, בתי מלון, חופים ומרכזי קניות".

"עליכם לשמור על רמה גבוהה של מודעות לאבטחה, במיוחד במקומות ציבוריים", מוסיף משרד החוץ. "קיים איום גבוה של מתקפת טרור על האינטרסים של בריטניה ועל אזרחים בריטים, מצד קבוצות ויחידים הרואים בבריטניה ובבריטים מטרות. אתם צריכים להיות ערניים כל הזמן".

כ-1.5 מיליון בריטים מבקרים באיחוד האמירויות מדי שנה, וכ-10,000 מבקרים בכוויית מדי שנה, בה חיים כ-4,000 בריטים. כמו כן, משרד החוץ הבריטי מתריע נגד כל הנסיעות לישראל ולשטחים הפלסטיניים ונגד כל הנסיעות ללבנון ולאיראן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטניהאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: