אא

"עושים הכל על מנת להביא לשחרור יקיריכם ויקירנו הביתה"

כך אמר היום (ב') שר החוץ, אלי כהן, לכ-150 בני משפחות החטופים עימם נפגש. במסגרת המאמץ להחזרת החטופים, משרד החוץ פתח בקמפיין בינ"ל להעלאת המודעות לנושא החטופים הכולל ראיונות, מייצגים וקריאות לשחרורם

שר החוץ עם משפחות החטופים. צילום: יוסי פונס, משרד החוץ שר החוץ עם משפחות החטופים. צילום: יוסי פונס, משרד החוץ

שר החוץ, אלי כהן, נפגש היום (ב') עם כ-150 בני משפחות החטופים המוחזקים בידי מחבלי החמאס ברצועת עזה והבטיח: "עושים הכל על מנת להביא לשחרור יקיריכם ויקירנו הביתה".

השר כהן הבטיח לבני המשפחה בפגישה את התגייסותו האישית והתגייסות משרדו כולו למאמץ הלאומי להשבת החטופים הביתה. בני המשפחות קיבלו את פרטי ההתקשרות של השר, בכירי המשרד והחמ"ל שנפתח שישמשו אותם לפניות בכל נושא הקשור בשחרור יקיריהם. 

בפגישה השתתפו גם מנכ"ל משרד החוץ, רונן לוי (מעוז), ראשת המערך המדיני אסטרטגי במשרד החוץ, השגרירה עליזה בן נון, והממונה על נושא החטופים, תא"ל (במיל') גל הירש.

ממשרד החוץ נמסר כי במסגרת המאמץ להחזרת החטופים, המשרד פתח בקמפיין בינ"ל להעלאת המודעות לנושא החטופים הכולל ראיונות, מייצגים והפגנות בקריאה לשחרור החטופים. משרד החוץ פתח חמ"ל המתאם את הקשר עם משפחות החטופים, השתתפותם בפגישות מדיניות ובמשלחות בעולם ופעילות שלהן מול כלי תקשורת בינ"ל. כל פגישה או שיחה מדינית נפתחת בהתייחסות לנושא החטופים והצורך בשחרורם המיידי. שגרירים בבירות מרכזיות ארחו משפחות חטופים ותיאמו להם פגישות עם מנהיגים, מובילי דעה וקהילות יהודיות.

השר כהן: "בני משפחות החטופים חיים בחלום בלהות שנמשך מאז מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר. ליבנו, ביחד עם  כל עם ישראל יוצא אליהם. אנחנו נהפוך כל אבן במטרה למצוא דרך להשיב את כל החטופים למשפחותיהם. משרד החוץ פועל בארץ ובעולם על מנת למצוא דרכים ומנופי השפעה במטרה להביא לשחרור מיידי של כל החטופים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד החוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: