אא

נמל פרנקפורט הנמל האירופי הראשון שיציע סריקת פנים לכל הנוסעים

נמל התעופה של פרנקפורט מקווה לקצץ את זמני העמידה בתורים, ובכך יהפוך כבר בחודשים הקרובים לנמל הראשון באירופה המציע צ'ק-אין ביומטרי לכל הנוסעים

נמל פרנקפורט. צילום: shutterstock נמל פרנקפורט. צילום: shutterstock

עמידה ארוכה בתורים לצ'ק-אין בנמלי התעופה היא חוויה מייגעת למדי, ונמל התעופה הגדול בגרמניה, ואחד העמוסים בעולם, נמל התעופה הבינלאומי של פרנקפורט מקווה לקצר משמעותית את התהליך עבור הנוסעים.

הנהלת נמל התעופה של פרנקפורט מציינת שהיא תתחיל להציע שירותי צ'ק-אין ביומטריים לכל הנוסעים במהלך החודשים הקרובים, והנמל יהפוך לראשון באירופה, וכמובן, התורים יתקצרו והנוסעים יחסכו זמן.

כבר עתה הנמל מציע את מערכת זיהוי הפנים לנוסעים של קבוצת לופטהנזה ולנוסעי החברות בברית Star Alliance הקשורים אליה, וביניהם: יונייטד אייליינס, אייר צ'יינה ואייר אינדיה.

בטכניקת הצ'ק-אין הביומטרי אין צורך לבדוק תעודות ומסמכים והפנים הסרוקים של הנוסעים הופכים לתעודת זיהוי וכרטיס עלייה למטוס.

נוסעים יכולים להירשם מראש להליך סריקת הפנים במכשיר הנייד שלהם דרך האפליקציה הביומטרית, וכל תהליך הרישום אורך שניות בודדות, ובמעבר בכל התחנות נמל התעופה לא יזדקקו עוד להציג תעודות ומסמכים.

מערכת הסריקה הביומטרית, שזכתה לכינוי 'הנתיב החכם', משמשת כבר למעלה מ-12,000 נוסעים בשערי הצ'ק-אין והיציאה של נמל התעופה.

"המטרה שלנו היא לצייד לפחות 50 אחוז מכל מכונות הצ'ק-אין, ביקורת כרטיסי העלייה למטוס ושערי יציאה לטיסה, בטכנולוגיה פורצת הדרך הזו בחודשים הקרובים", אמר פייר דומיניק פרום, חבר מועצת המנהלים של חברת Fraport, מנהלת הנמל.

נוסעי חברות ברית Star Alliance יכולים לשמור באופן קבוע את הנתונים הביומטריים שלהם, ואילו נוסעים אחרים יירשמו עבור הטיסות שהזמינו בלבד, ויש לציין כי כל המידע האישי יימחק שלוש שעות לאחר ההמראה של הטיסה, הדגישה חברת Sita המספקת את הטכנולוגיה.

"אנו יודעים מהמחקר שלנו שיותר מ-75% מהנוסעים ישמחו להשתמש במערכת סריקת הפנים הביומטרית", אמר מנכ"ל Sita, דיוויד לבורל. עם זאת, גם שיטות הצ'ק-אין הקונבנציונליות יישארו זמינות, אישר נמל התעופה.

הטכנולוגיה הביומטרית קיימת גם בכמה שדות תעופה גדולים אחרים בגרמניה, כולל המבורג ומינכן, אך רק עבור נוסעי לופטהנזה ו-Star Alliance.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהנמל פרנקפורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: