אא

"צעדי ההתייעלות שאנו נוקטים - להבטיח את יציבות וקיימות החברה"

כך כותבת אייה מגן, מנכ"לית תלמה-שלמה, באגרת ששלחה לעובדי החברה ובה עדכון על הצעדים בהם נוקטת תלמה-שלמה להתמודדות עם השלכות המלחמה. "אין לי ספק שנצא חזקים יותר מהאתגרים הללו"

אייה מגן, מנכ"לית תלמה-שלמה. צילום: יחצ אייה מגן, מנכ"לית תלמה-שלמה. צילום: יחצ

"על מנת לא להתקבע על 'שגרות מלחמה', הפעם - כמה מילים על השבוע שהיה טרם כניסת השבת". כך אייה מגן, מנכ"לית חברת תלמה-שלמה, באגרת ששלחה לעובדי החברה ובה היא מעדכנת אותם על הצעדים שהחברה נוקטת במלחמה וההתמודדות בענף משותק.

עוד מוסיפה מגן על צעדי ההתייעלות בהן נוקטת החברה, "ברור לי שבתקופה זו של חוסר ודאות קיים חשש לגבי העתיד לבוא בכל הקשור ליציבות התעסוקתית. אנחנו מבצעים שורה של התאמות נקודתיות ואין בכוונת החברה לבצע שום פעולות רוחביות בשלב זה. צעדי ההתייעלות בהם אנו נוקטים כעת הינם צעדים הכרחיים כדי להבטיח את היציבות והקיימות לטווח ארוך של החברה שלנו. למרות שהחלטות אלו הן ללא ספק לא פשוטות, הן מתקבלות תוך שיקול דעת ובהתאם למחויבותנו לשמור על חברה חזקה ועמידה.

"אין לי ספק שנצא חזקים יותר מהאתגרים הללו. החברה שלנו עברה סופות בעבר, ואנו נעשה זאת שוב. יש לי אמון מלא ביכולות שלנו ובחוסן שלנו כצוות"., כתבה מגן.

עוד לדבריה, "אנא זכרו שרווחתכם חשובה לנו ביותר. אם אתם זקוקים לסיוע כלשהו או שיש לכם חששות כלשהם, אנא אל תהססו לפנות אלינו. אנחנו כאן כדי להקשיב, לתמוך ולסייע ככל שניתן".

מגן מתייחסת באגרת גם להירתמות של החברה: "תלמה התגייסה לסייע במה שניתן במאמצי החזרת החטופים וכחלק מהוצאת המשלחות של המשפחות למדינות השונות לחו״ל, בשיתוף עם אל על ומלונות פתאל. אנו אמונים על התפעול הלוגיסטי של הנסיעות הללו, כמובן ללא עלות - גיא מלמד עושה ימים כלילות בפרויקט החשוב מאין כמותו וזוכה, באופן לא מפתיע, לשבחים רבים על פועלו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תלמה שלמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: