אא

"תכנית הסיוע של האוצר אינה חפה מפגמים למשרדי הנסיעות"

כך קובי קרני, יו״ר התאחדות משרדי הנסיעות בישראל, על תכנית הסיוע המתגבשת של משרד האוצר. קורא שוב לשר האוצר שלא להפקיר חברות בענף עם מחזור של מעל 400 מיליון שקל

משרד האוצר בירושלים. צילום: ספיר פרץ משרד האוצר בירושלים. צילום: ספיר פרץ

"תכנית הסיוע של האוצר אינה חפה מפגמים למשרדי הנסיעות. אבל, הפגם הגדול ביותר והזועק לשמיים הוא החרגת החברות הגדולות שוב מסיוע". כך אומר קובי קרני, יו״ר התאחדות משרדי הנסיעות בישראל על תכנית הסיוע המתגבשת של משרד האוצר. 

קרני מוסיף ואומר כי "משרד האוצר מוסיף כאן חטא על פשע, לא רק שאותן חברות הופלו באופן מחפיר בקורונה ולא קיבלו סיוע מהמדינה, עתה לאחר שהתאוששו ויצאו מהבוץ בכוחות עצמן בלבד, שוב הן נזרקות מחוץ לסיוע המדינה. ואני שואל מדוע? במה שונים 1,500 העובדים המועסקים על ידן מכלל העובדים האחרים במשק? על מה מענישים את החברות הללו? על תרומתן העצומה למדינה בתשלום מיסים והעסקת עובדים כל השנים?".

קובי קרני, יוקובי קרני, יו

יו"ר ההתאחדות אומר עוד כי "בענף התיירות ישנן כ-8 חברות שכל פשען הוא שמחזוריהם גדולים מ400 מיליון שקל, בגלל שיטת הדיווח החשבונאית שלהן. הרווח הנקי בענף קטן מאוד. החברות הללו מפרנסות אלפי אנשים ישירות ובעקיפין ומספקות עבודה ליצר החברות בענף. פגיעה בחברות הללו הינה פגיעה בכל ענף התיירות אני קורא לשר האוצר באופן נחרץ - אל תפקיר אותן".

קרני, כפי שכבר פרסמנו כאן בשבוע שעבר, הזהיר כי "בהיעדר סיוע, חברות התיירות עלולות לקרוס ונפילתן תיצור כדור שלג".

קרדיט: שלומי יוסףקרדיט: שלומי יוסף

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעותמשרד האוצר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: