אא

MSC Cargo לא תגבה היטל מלחמה ודמי השהייה בישראל

חברת ההובלה הימית, שממשיכה לספק שירותי תובלה לישראל גם בזמן המלחמה, הודיעה שלא תגבה היטל מלחמה ודמי השהייה. מנכלית MSC בישראל: "קשובים לצרכי השוק הישראלי ומסייעים בכל דרך"

MSC Cargo. צילום: יח"צ MSC Cargo. צילום: יח"צ

MSC Cargo, חברת ההובלה הימית, ממשיכה לפעול מישראל ואל ישראל גם בזמן המלחמה.

החברה מספקת גם בימים אלה שירותי הובלה, אחסון ולוגיסטיקה לכלל לקוחותיה בישראל וממשיכה לפקוד את נמלי ישראל בצורה רציפה.

היום (ג') הודיעה כי החליטה שלא לגבות מלקוחותיה היטל מלחמה וזאת למרות שחברות הביטוח הקפיצו את הפרמיות לאוניות שפוקדות את ישראל בעקבות המלחמה. "החברה סופגת בשלב זה את העלות על מנת לתמוך בלקוחותיה בישראל בשעה קשה זו. בעקבות המלחמה, גיוס המילואים הנרחב ומעסיקים רבים שהוציאו את עובדים לחל"ת, לקוחות רבים נאלצים להשאיר את המכולות בנמלים, דבר המחייב אותם גם בדמי השהייה. עם זאת, MSC Cargo, לאור המלחמה והמחויבות שלה ללקוחותיה בישראל, לא תגבה דמי השהיית מכולות".

עוד נמסר מהחברה כי "עם פרוץ המלחמה, הנהלת החברה בישראל נרתמה להובלת ציוד צבאי ורפואי הכרחי ולשינוע פרויקטים מיוחדים מיעדים שונים ברחבי עולם, החיוניים לחיזוק מערכי הלחימה והבטחון בתקופה זו".

לאה בוגץ'- גנוסר, מנכ"לית MSC ישראל: "מיום הלחימה הראשון החליטה הנהלת החברה לעשות כל מאמץ על מנת לבוא לקראת לקוחותינו בישראל. אנחנו כבר יותר מ- 3 שבועות במצב מלחמה, ממשיכים לספק פעילות רציפה, קשובים לצרכי השוק הישראלי ומסייעים בכל דרך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSCמטענים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: