אא

לפני המלחמה: אזהרת המסע לטורקיה היתה קרובה להסרתה

בישראל חשו ביטחון ביחסים עם טורקיה ומתברר כי שקלו להכריז אחרי סוכות על הסרת אזהרת המסע למדינה. כעת בעקבות המלחמה, ההפגנות וההתבטאיות של ארדואן יחשבו מסלול מחדש. המטה לביטחון לאומי: ״בוחנים כל העת את רמת איום הטרור הנשקפת לישראלים ויהודים ברחבי העולם״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חשיפת פספורטניוז: לפני המלחמה, אזהרת המסע לטורקיה היתה בדרך להסרה. 

באותה עת, לפני ה-7 באוקטובר, בישראל חשו ביטחון בעקבות השיפור ביחסים עם טורקיה ושקלו להסיר את אזהרת המסע למדינה לאחר חג סוכות, זאת כדי לא לפגוע במלונות בישראל במהלך החג. מאז פרוץ המלחמה, נוקטים הטורקים עמדה מובהקת כנגד ישראל כולל הפגנות ענק פרו פלסטיניות בהובלתו של נשיא טורקיה ארדואן.

כעת לאור האירועים האחרונים בטורקיה וההתבטאויות הקשות של ארדואן כנגד ישראל, יאלצו לחשב בישראל מחדש את היחסים בין המדינות, כאשר כבר לפני מספר ימים הודיע אלי כהן שר החוץ על החזרת הנציגים הדיפלומטים של ישראל מטורקיה וכמובן שהסרת אזהרת המסע כרגע נשמעת תלושה מהמציאות.

מהמטה לביטחון לאומי נמסר בתגובה: "המטה לביטחון לאומי, יחד עם מערכת הביטחון, בוחנים כל העת את רמת איום הטרור הנשקפת לישראלים ויהודים ברחבי העולם. ספציפית בטורקיה, מאז תחילת המלחמה, רמת האיום עלתה משמעותית - הן בהקשרי איומי הטרור והן בהקשרי עוינות גבוהה מאוד ברחוב הטורקי כלפי ישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיהאזהרת מסעמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: