אא

חברות התיירות נגד יונייטד איירליינס: העבירה עמלות לפי שער דולר נמוך

חברת התעופה האמריקנית העבירה אמש (ג') תשלום בגין המחצית הראשונה של 2023 לראשונה לחשבון הבנק של חברות התיירות ולא דרך מערכת סילוק תשלומים BSP. יונייטד בתגובה לפניית פספורטניוז: "הנושא יתוקן מיידי"

יונייטד איירליינס. צילום: shutterstock יונייטד איירליינס. צילום: shutterstock

חברות התיירות וסוכני הנסיעות הופתעו אמש (ג') לגלות שחברת התעופה יונייטד איירליינס העבירה לחשבונות הבנק תשלום עבור העמלות בגין החצי שנה הראשונה של 2023 ולא למערכת סילוק תשלומים BSP.

בדרך כלל, עד כה, חברת התעופה האמריקאית העבירה את הסכום המגיע לחברות התיירות וסוכני הנסיעות דרך מערכת ה-BSP, בה היה נערך קיזוז מהסכום שהחברות נדרשות לשלם לחברת התעופה.

אך הפעם, כאמור ולטענת החברות הישראליות, הכסף עבר ישירות לחשבון הבנק של החברות בשקלים אך יונייטד בחרה לעשות זאת לפי שער דולר של 3.79 שקל, למרות ששער הדולר חצה מזמן את רף ה-4 שקלים. זאת ועוד נטען כי יונייטד נקטה בצעד זה באופן חד צדדי ומבלי ליידע קודם לכן את החברות וסוכני הנסיעות על המהלך.

המהלך עורר זעם רב בקרב חברות התיירות וסוכני הנסיעות שמתחו ביקורת קשה כלפי יונייטד. "פשוט חוצפה מה שהם עשו, אפילו מבלי לעדכן אותנו. התנהלות לא מובנת. מה הם רוצים להשיג במהלך כזה שפוגע רק במי שמוכר אותם?", אומרים גורמים בחברות התיירות.

לאחר פניית פספורטניוז להנהלת יונייטד בישראל, נמסר תחילה שהם לא מכירים את הנושא והוא ייבדק. לאחר מכן נמסרה התגובה הבאה: "הנושא מטופל ויתוקן מיידית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: