אא

רויאל קריביאן מבטלת הפלגות מתוכננות מחיפה החל מאוגוסט 2024

בעקבות המלחמה, חברת הקרוזים הודיעה הבוקר (ד׳) על ביטול ההפלגות מחיפה החל מחודש אוגוסט בשנה הבאה. קשרי תעופה, בעלת השליטה בסנורמה, הודיעה על כך לבורסה: ״ישפיע לרעה באופן מהותי על מחזורי הפעילות ועל רווחיותה של סנורמה בשנה הקרובה״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת הקרוזים רויאל קריביאן הודיעה הבוקר (ד׳) על ביטול ההפלגות שהיו אמורות להתבצע מחיפה החל מאוגוסט 2024.

קשרי תעופה, בעלת השליטה בחברת סנורמה נציגת ענקית השייט בישראל, הודיעה לבורסה באופן רשמי: תאגיד השייט הבינלאומי Royal Caribbean International הודיע על ביטול ההפלגות שהיו צריכות לצאת מחיפה ולחזור אליה, החל מחודש אוגוסט 2024 באמצעות הספינה JEWEL OF THE SEAS , עקב ההסלמה הביטחונית וחוסר הוודאות לגבי עיתוי החזרה לשגרה. בהודעתו הבטיח רויאל לבחון את המצב בהתאם להתפתחויות״.

עוד מציינת החברה כי ״ההפלגות היו אמורות להיות משווקות לציבור באמצעות חברת סנורמה שירותי תיירות בע״מ, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, שהינה בעלת הזיכיון בישראל של רויאל. בין החודשים אוגוסט עד אוקטובר 2022 ומאי עד אוקטובר 2023 (עד לפרוץ מלחמת חרבות ברזל) הפעילה רויאל הפלגות בני שלושה עד שבעה לילות, היוצאות מנמל חיפה וחוזרות אליה״.

בקשרי תעופה מציינים כי הפגיעה הצפויה בסנורמה היא קשה ״הנ״ל ישפיע לרעה באופן מהותי על מחזורי הפעילות ועל רווחיותה של סנורמה בשנה הקרובה״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאןROYAL CARIBBEANמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: