אא

אפקט המלחמה: ישראייר הגדילה את מסגרות האשראי בכ-12 מיליון דולר

חברת התעופה נקטה בשורה ארוכה של מהלכים מול תאגידים בנקאיים ופורסת את הלוואות הקורונה שקיבלה מהמדינה לתקופה נוספת. סירקיס לעובדי החברה: ״נתקלנו בפתיחות של המערכות הפיננסיות, לאור מצבנו העסקי"

 צילום: סיוון פראג' צילום: סיוון פראג'

ישראייר ביצעה שורה של מהלכים מול תאגידים בנקאיים המלווים את החברה ומול משרד האוצר כדי לעבור את תקופת המלחמה.

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, עדכן את עובדי החברה כי: "הגדלנו את מסגרות האשראי העומדות לרשות החברה בכ-12 מיליון דולר, וממתינים לתשובה חיובית לכ-3 מיליון דולר נוספים. ביצענו חלק מהותי מההגדלה באמצעות מסגרות ON CALL, במטרה להימנע מתשלום ריבית מיותרת. התחלנו במהלך שחרור בטחונות משועבדים, ונתקלנו נכון למועד זה בפתיחות של המערכות הפיננסיות, לאור מצבנו העסקי".

 עוד מציין מנכ"ל ישראייר: "אנו בתהליכי שחרור של כ-3 מיליון דולר, ומקווים להשלים בהצלחה מהלכים נוספים במסגרתם ישוחררו לנו עוד כ-7 מיליון דולר.

קיבלנו אישור מתאגיד בנקאי אחד, ואנו ממתינים לאישור מתאגיד בנקאי שני, לפריסה לתקופה נוספת של שלוש שנים, של הלוואות הקורונה בערבות המדינה, פעולה זאת צפויה להקל עלינו תזרימית בכ-2.5 מיליון דולר בשנה. אנו בעיצומו של תהליך מול משרד האוצר שנועד להקל עלינו בחודשים הבאים".

עוד מוסיף סירקיס: "בשלל הפעולות מול התאגידים הבנקאים ומול האוצר, הוכחנו כי פעילותה של ישראייר מהווה מפעל חיוני ואסטרטגי, ושמירה על פעילות תפעולית ועסקית מתמשכת בעת הזאת הינה חיונית למדינה. לפיכך אין בכוונתנו בעת הזאת להוציא עובדים לחל"ת.

בתחום הפיתוח והמסחר אנו ממשיכים בכל המרץ, ובמקביל המשכנו בתהליכי מחשוב ופיתוח טכנולוגי".

#bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר #bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר
נזכיר כי ישראייר ממשיכה בתמיכה במאבק להחזרת השבויים והחטופים הביתה. 
החברה יזמה לראשונה כיתוב על מטוס של החברה #bringthemhome ועיטורו בסרט צהוב, זאת במטרה להעלות את מודעות נושא השבויים והחטופים ברחבי העולם ובארץ, ביעדים אליהם החברה טסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: