אא

Eurowings השיקה טיסות בכורה לדובאי מברלין ומשטוטגרט

חברת הלואו-קוסט של קבוצת לופטהנזה ממשיכה להרחיב את רשת הקווים ארוכי הטווח שלה באמצעות המטוס החדיש, היעיל והחסכוני, ה-Airbus A320neo

צילום: יח"צ לופטהנזה צילום: יח"צ לופטהנזה

דובאי הצטרפה השבוע, עם תחילת לוח טיסות החורף, לרשת הנתיבים ההולכת וגדלה של Eurowings.

טיסה ראשונה המריאה ב-29 באוקטובר במטוס איירבוס A320neo מלא משטוטגרט לדובאי. למחרת ב-30 באוקטובר גם הטיסה הראשונה מברלין לדובאי הייתה בתפוסה מלאה.

נוסעים מברלין יכולים כעת לטוס ישירות לדובאי 4 פעמים בשבוע (בימים שני, רביעי, שישי ושבת), ומשטוטגרט פעמיים בשבוע, בימים חמישי וראשון. כל הטיסות של Eurowings לדובאי וממנה הן טיסות יום, ומאפשרות לנוסעים לבלות את היום בדובאי ועדיין לחזור הביתה בגרמניה בערב. הקווים לדובאי משלימים את התוכנית המורחבת, שמציעה Eurowings מברלין ושטוטגרט בלוח טיסות החורף הנוכחי 2023/24.

"אנו שמחים להיכנס לשלב חדש עם הקווים הראשונים שלנו לאיחוד האמירויות הערביות", אמר מנכ"ל החברה, ינס בישוף. "עם האטרקציות וההיצע ללא תחרות של דובאי והצמיחה של המטרופולין כמרכז משגשג לתיירות, פנאי ועסקים, יחד עם כמות הנוסעים הגוברת בין גרמניה לאיחוד האמירויות, אנו שואפים להיות שחקן מפתח בנסיעות ההולכות ומתרחבות בין אירופה לאיחוד האמירויות והמזרח התיכון הרחב יותר. אנו בטוחים שנבסס את עצמנו ונמשיך לצמוח באזור הדינמי הזה עם הטיסות האטרקטיביות והזולות שלנו".

מטוס ה-Airbus A320neo המשמש את Eurowings בטיסות לדובאי הוא המטוס היעיל והשקט ביותר לטווח קצר ובינוני. עם טכנולוגיה מתקדמת למטוס יש ביצועים סביבתיים משופרים משמעותית בהשוואה לדורות קודמים: 50% רעש מופחת, עד 20% פחות צריכת דלק ופליטת CO2 מופחתת באותה מידה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברליןדובאישטוטגרטeurowings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: