אא

חברת תעופה חדשה בדרך לישראל: FlyYo by Aerro Direkt

חברת התעופה החדשה תבצע טיסות צ'ארטר על פי הזמנה ותבצע חכירה רטובה עם חברות אחרות - גם מישראל. מאחורי החברה החדשה המחזיקה ב-2 מטוסי איירבוס A320, עומדת משפחת מייברג, הבעלים של חברת כספי תיירות ותעופה

חברת התעופה FlyYo (צילום: באדיבות FlyYo) חברת התעופה FlyYo (צילום: באדיבות FlyYo)

פרסום ראשון

לא בכל יום מכריזים על חברת תעופה חדשה שתפעיל טיסות לישראל, ובטח שלא בזמן מלחמה - אבל בקרוב תוכלו לראות בנתב"ג מטוסים של חברת FLYYO by Aerro Direkt , חברת צ'ארטר חדשה שתטוס באירופה ובמזרח התיכון (כולל מישראל ולישראל) - ככל הנראה כבר בסוף חודש זה.

לחברה שמחזיקה נכון להיום זכות תעופה מסחרית בלתי מוגבלת תחת רגולציית האיחוד האירופי, צי של שני מטוסים מדגם AIRBUS A320 עם 180 מושבים בתצורת מחלקת תיירים בלבד.

החברה תבצע טיסות צ'רטר עבור סוכני נסיעות, חברות, קבוצות ספורט, להקות, משלחות רשמיות של מדינות, משלחות חירום מסוגים שונים ועוד. 

החברה תאפשר מגוון סוגי התקשרויות לטווח ארוך או קצר, על בסיס חכירה רטובה, כמו גם שירות מטוסים חלופיים למקרי חירום עבור חברות תעופה שונות.

נכון לעכשיו, החברה לא תפעיל קווי תעופה סדירים אך בהחלט שומרת לעצמה את הזכות לעשות זאת בהמשך, ומחזיקה ברישוי המותאם לשם כך.

חברת התעופה נוסדה כבר ב-2021 תחת השם Aerro Direkt SRL ורשומה ברומניה. השם המסחרי FlyYo by Aerro Direkt נקבע השנה - כחלק מפעילות המיתוג של החברה.

מאחורי החברה עומדת משפחת מייברג, הבעלים של חברת כספי תיירות ותעופה, המביאה איתה 30 שנות ניסיון בענף התיירות והתעופה, מבעלי חברת אוקריאן אינטשרניונל לשעבר ומתמחה בפתרונות לנוסעים מסוגים שונים. בחברה מציינים כי שילוב חברת התעופה בעסק הוותיק יבטיח הישענות על מסורת וידע רב, לצד חדשנות ומבט אל העתיד. 

לאתר החברה

לוגו החברה החדשהלוגו החברה החדשה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חברות תעופהFLYYO

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: