אא

תמיכה אמריקאית: שר החוץ אלי כהן נפגש עם מושלים מארה״ב

שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם מושלי מדינות טקסס ואוקלהומה מארה"ב שהגיעו לביקור תמיכה וסולידריות. אלי כהן: ״ארצות הברית עומדת לצד ישראל מתחילת המלחמה ומוכיחה שוב שהיא בעלת בריתנו וידידתנו הקרובה ביותר״

תמיכה אמריקאית מקיר לקיר.

שר החוץ אלי כהן אירח היום במשרד החוץ בירושלים את מושל מדינת טקסס, גרג אבוט, ואת מושל אוקלהומה, ג'ון קווין סטיט שהגיעו לביקור הזדהות ותמיכה עם ישראל. בפגישה השתתפו הוריו של הארש גולדברג -פולין שנחטף מפסטיבל סופר נובה אחרי שידו נכרתה מרימון יד וגל בוקשפן שניצל מהפסטיבל. בפגישה דנו השר והמושלים בתמיכה האמריקאית והבינ"ל בישראל לאחר הטבח של ה-7 באוקטובר ופעילות ישראל לחיסול שלטון החמאס ברצועת עזה ושחרור כל החטופים הנמצאים בידי ארגון הטרור. 

שר החוץ: "ארצות הברית עומדת לצד ישראל מתחילת המלחמה ומוכיחה שוב ושוב שהיא בעלת בריתנו וידידתנו הקרובה ביותר. הודתי למושלי טקסס ואוקלהומה, שהגיעו להביע את תמיכתם בישראל ובמאבקה נגד מחבלי החמאס הגרועים מדעאש, על מנהיגותם ותמיכתם בישראל. עוד הוסיף השר כי ״התמיכה הבינ"ל בישראל בימים אלו חסרת תקדים ומאפשרת למדינת ישראל ולצה"ל לפעול במטרה להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו: לחסל את שלטון החמאס ברצועת עזה ולשחרר את כל החטופים הנמצאים בידי ארגון הטרור. לא נעצור עד הניצחון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הבריתמשרד החוץאלי כהןמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: