אא

2019 כבר היסטוריה: ספרד שוברת שיאי תיירות

ספרד מהווה זה מכבר יעד תיירות מוביל והשנה היא בחירה מספר 1 לתיירים מכל רחבי אירופה, כמו גם מארצות הברית וממדינות אמריקה הלטינית. לשכת התיירות הלאומית של ספרד צופה כי חבל הבאסקים יהיה יעד אטרקטיבי במיוחד בשנה הקרובה

תיירות בספרד. צילום: 123rf תיירות בספרד. צילום: 123rf

עפ"י נתונים עדכניים של משרד התיירות הספרדי, השנה הוצאות התיירות בספרד צפויות לעלות על שיאי 2019 ולהסתיים גם בשיא של כניסות בינלאומיות.

הנתונים מצביעים גם על שיאי תיירות חדשים מהמדינות הגדולות באירופה. ספרד נותרה הבחירה המובילה עבור התיירים מבריטניה, וגם השוק הגרמני כבר עבר את ההוצאות של 2019 בכמעט 7%.

ספרד גם תחזור למעמדה כיעד הבינלאומי העיקרי לתיירים צרפתים, עפ"י Turespaña. גם השוק האיטלקי מעדיף את ספרד וכבר בחודש מרץ עלה על הרמות שלפני מגפת הקורונה.

גם מדינות סקנדינביה מגדילות בהדרגה את הנסיעות שלהן ליעדים ספרדיים, ומגמה זו עשויה להימשך ב-2024.

לגבי שווקים ארוכי טווח, ארה"ב בולטת כתורם המוביל מחוץ לאיחוד האירופי להוצאות התיירות בספרד, והשוק האמריקאי צפוי להמשיך את מסלול הצמיחה שלו בעונת החורף הקרובה.

השנה השווקים של מדינות מרכז ודרום אמריקה הגדילו משמעותית את ההוצאות שלהם בספרד עם עלייה של 58% בהשוואה ל-2019.

בצפי לקראת השנה הקרובה, לשכת התיירות הלאומית של ספרד, מציינת כי בנוסף לאזורי התיירות המסורתיים במדינה, חבל הבאסקים צפוי להיות אחד היעדים האטרקטיביים במיוחד עם פלאי הטבע המרהיבים של הרי הפירנאים, המושכים גם חובבי ספורט חורף וגם מטיילי קיץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: