אא

קבוצת לופטהנזה מדווחת על שיא של רווחים ונוסעים בעונת הקיץ: 38 מיליון נוסעים ו-1.5 מיליארד אירו רווח תפעולי

קבוצת התעופה פרסמה היום את התוצאות המשולבות של עונת הקיץ, הרבעון השלישי של השנה, בו רשמה גידול של 31% ברווח תפעולי לעומת אשתקד, וצופה לרווח תפעולי של יותר מ-2.6 מיליארד אירו השנה

צילום: קב' לופטהנזה צילום: קב' לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה הכריזה היום על התוצאות התפעוליות והכלכליות של עונת הקיץ. ברבעון השלישי של השנה, יולי – ספטמבר, הקבוצה רשמה שיא של רווח תפעולי מתואם - 1.5 מיליארד אירו, המבטא עלייה גוברת בביקוש לטיסות ותפעול יעיל.

להלן נקודות עיקריות בהודעה שפרסמה קבוצת התעופה היום:

חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה הטיסו 38 מיליון נוסעים בין יולי לספטמבר, ונהנו מביקוש חזק ויוצא דופן באזורים שונים.

כל חברות התעופה של הקבוצה דיווחו על גידול דו-ספרתי ברווח התפעולי ברבעון השלישי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הקבוצה כולה רשמה שיפור של 31% ב-EBIT המתואם (רווח תפעולי מתואם) ברבעון השלישי בהשוואה לשנה הקודמת, והגיעה לתוצאה תפעולית כוללת של 1.5 מיליארד אירו.

למרות עלייה בהוצאות כתוצאה מהאינפלציה, העלויות ברבעון השלישי השתפרו ב-0.9% בהשוואה לשנה שעברה.

קבוצת התעופה רשמה גידול כולל של 13% בקיבולת ברבעון השלישי בהשוואה לאשתקד.

הקבוצה צופה השגת תוצאה תפעולית חיובית ברבעון הרביעי של 2023 ורווח תפעולי מתואם כולל של יותר מ-2.6 מיליארד אירו לשנה כולה.

בשנת 2024 קבוצת לופטהנזה מתכננת להגדיל את הקיבולת לכ-95% מהרמות שלפני המשבר, עם גידול ברווח התפעולי המתואם של לפחות 8% נוספים.

חטיבת 'לופטהנזה טכניקה' נהנתה מביקוש מוגבר לשירותי תחזוקה, תיקון ושיפוץ, והשיגה רווח מתואם של 168 מיליון אירו ברבעון השלישי.

במקביל לתוצאות החיוביות קבוצת לופטהנזה גם הודיעה, כי היא מחויבת להפחית את פליטת הפחמן שלה ואף מציעה 'תעריפים ירוקים', הכוללים קיזוז פליטות פחמן באמצעות דלק תעופה בר-קיימא SAF ומגוון פרויקטים להגנת אקלים.

קרסטן שפור, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אמר היום:

"אנו רוצים להודות ללקוחותינו ולעובדי קבוצת לופטהנזה על קיץ שיא, עם ההכנסות והרווח הגבוהים ביותר שהושגו אי פעם בקיץ אחד, כולל רווח תפעולי של 1.5 מיליארד אירו ברבעון השלישי בלבד. כל חברות התעופה שלנו ו'לופטהנזה טכניקה' תרמו לכך בשולי רווח דו ספרתיים. במקביל, שביעות רצון העובדים בחברה שלנו השתפרה משמעותית לרמת השיא שלפני המשבר... עשינו גם שיפורים משמעותיים ביציבות וביעילות התפעולית למרות המשך התנאים המאתגרים. מגמה זו היא הבסיס לעמידה בתקני הפרמיום והאיכות שלנו. למרות שהמצב הגיאופוליטי נותר מאתגר, תחזית ההזמנות שלנו נותנת לנו סיבה להיות חיוביים, לא רק לתוצאה טובה מאוד של הקבוצה השנה, אלא גם מעבר לכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהקרסטן שפור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: