אא

טיסות ל-239 יעדים ב-89 מדינות - הצצה ללוח טיסות החורף של שדה״ת האירופי ״המקושר בעולם״

נמל התעופה המרכזי באירופה שהוכרז לא מכבר ל- "שדה התעופה המחובר ביותר בעולם" ומציע לנוסעים מבחר יעדים רחב עוד יותר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של לונדון -הית'רו מציג לקראת לוח החורף פעילות רחבת היקף שכוללת 11 קווי תעופה חדשים. לוח הטיסות החדש כולל חיבור ישיר של בריטניה לפרו, כמו גם יותר טיסות ליעדי סקי ויותר תחרות ביעדים פופולריים כמו דובאי ומלדיביים.

שדה התעופה הית'רו, המרכז של בריטניה, נחשב לנמל התעופה המקושר ביותר בעולם, המשרת 239 יעדים ב-89 מדינות.

רוס בייקר, מנהל מסחרי ראשי אמר: "אנחנו נרגשים לראות 11 קווי תעופה חדשים שיושקו בהית'רו בעונת החורף הנוכחית. ככל שמספר הנוסעים שלנו ממשיך לגדול, אנו שמחים להציע אפשרויות נוספות לשמש חורפית ליעדים כמו האיים המלדיביים ואיי טורקס וקאיקוס. עם יותר יעדי סקי עולמיים, הנוסעים יכולים ליהנות מיותר בחירה בחורף הזה, עם תוספות כמו טורינו וזלצבורג. רשת הקווים המתרחבת שלנו מאפשרת הזדמנויות חדשות גם למטיילים ולעסקים בריטים, עם קישורים ישירים לאשגבאט, בירת טורקמניסטן ולימה, בירת פרו. אני בטוח שהקווים החדשים האלה יתגלו כפופולריים בחורף הזה".

רשימה מלאה של קווי תעופה חדשים המוגשים מהית'רו:

לימה – LATAM Airlines

מעוניינים לבקר ב'עיר המלכים' בחורף הזה? עיר הבירה של פרו, לימה, שטופת היסטוריה, היא ביתם של הכנסייה הקטנה בעולם ודיונות החול הגבוהות בעולם. זהו החיבור הישיר הראשון מבריטניה, כך שמסלול זה לא רק מציע הזדמנויות לנוסעים, אלא גם פותח הזדמנות ייחודית לעסקים לסחור ישירות. החל מה-2 בדצמבר, הטיסות יהיו זמינות מטרמינל 3.

זלצבורג – לופטהנזה

זלצבורג מצטרפת לווינה ולאינסברוק כיעד האוסטרי השלישי בהית'רו. העיר היפה הזו היא לא רק השער לאלפים, אלא גם השער לכמה מאתרי הסקי הטובים ביותר באוסטריה. עם 66 אתרי סקי במדינת זלצבורג, חובבי הסקי יכולים ליהנות בחורף הזה. זהו גם מקום הולדתו של מוצרט והבית של 'צלילי המוזיקה'. הטיסות תהיינה זמינות מטרמינל 2 החל מה-16 בדצמבר.

זלצבורג. צילום: shutterstockזלצבורג. צילום: shutterstock

פרידריכסהאפן - לופטהנזה

בשנה שעברה, 3.6 מיליון נוסעים טסו בין הית'רו לגרמניה. אגם קונסטנץ הוא חובה למתכננים ביקור בפרידריכסהאפן בחורף הקרוב. האגם המיוחד באורך 40 מייל ו-8 מייל רוחב. הטיסות תופעלנה מטרמינל 2 מה-16 בדצמבר.

דובאי - וירג'ין אטלנטיק

הזמן הטוב ביותר לטיולים בדובאי הוא בין אמצע נובמבר לתחילת דצמבר עם טמפרטורות ממוצעות של 25 מעלות. דובאי היא היעד השני הפופולרי ביותר מהית'רו אחרי ניו יורק. בשנת 2022, למעלה ממיליון נוסעים טסו לדובאי. החל מה-28 באוקטובר, תהיה עוד יותר הזדמנות ליהנות מדובאי, שכן וירג'ין אטלנטיק תפעיל טיסות ליעד האייקוני מטרמינל 3.

מרכז הסחר העולמי של דובאי. צילום: shutterstockמרכז הסחר העולמי של דובאי. צילום: shutterstock

האיים המלדיביים - וירג'ין אטלנטיק

מהמים הצלולים ועד לחופים הבתוליים: היופי הטבעי של המלדיביים, המשמשים מפלט לאוהבי השמש החורפית. הטיסות יופעלו מטרמינל 3 וזמינות כבר כעת.

האיים מלדיביים. צילום: 123rfהאיים מלדיביים. צילום: 123rf

טורקס וקאיקוס - וירג'ין אטלנטיק

טורקס וקאיקוס הוא האי הקריבי ה-11 המחובר ישירות להית'רו. הטיסות יופעלו מה-4 בנובמבר, מטרמינל 3.

ריגה - בריטיש איירווייס

ביתו של עץ חג המולד הראשון בעולם, ריגה היא היעד לחופשה עונתית. זו גם הפעם הראשונה מאז 2006 שמופעלות טיסות לבירה. הטיסות זמינות מטרמינל 5.

בלגרד - בריטיש איירווייס

אחת הערים העתיקות באירופה, עם היסטוריה של למעלה מ-7,000 שנה. בריטיש איירווייס מפעילה טיסות מטרמינל 5.

בלגרד. צילום: shutterstockבלגרד. צילום: shutterstock

קלן - בריטיש איירווייס

קלן היא העיר הגרמנית השנייה ברשימה. הקתדרלה שלה היא נקודת הציון המפורסמת ביותר של העיר ואחד האתרים המתויירים ביותר בגרמניה. בניית הכנסייה הגותית החלה בשנת 1248 וארכה יותר מ-600 שנים לסיום. הטיסות זמינות מטרמינל 5.

טורינו - בריטיש איירווייס

טורינו היא אחד מעשרה יעדים איטלקיים שיופעלו מהית'רו מה-10 בדצמבר מטרמינל 5.

ShutterstockShutterstock

אשגבאט – טורקמניסטן איירליינס

אחרון חביב, הקו החדש הזה הוא החיבור הראשון של הית'רו לטורקמניסטן מאז 2019. בירת טורקמניסטן ידועה בבנייני השיש הלבן והיפים שלה ובאהבתה לסוסים. מה-4 בנובמבר, החל מטרמינל 4.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: