אא

לאחר הפעלת לחץ של שר התיירות: ענף התיירות יוחרג ממתווה הפיצויים של האוצר

תעשיית התיירות משלמת מחיר כבד ביותר על המלחמה, וכעת שר התיירות, חיים כץ, רושם הישג במאבק על פיצוי הולם לעסקים. השר כץ, יישב בנפרד עם אנשי האוצר כדי להגיע איתם להסכמות לגבי היקף הפיצוי. בכיר בענף התיירות: ״המזל של תעשיית התיירות שחיים כץ עומד כיום בראש המשרד״

חיים כץ. צילום: דוברות משרד התיירות חיים כץ. צילום: דוברות משרד התיירות

מתווה הפיצויים של האוצר עדיין לא אושר סופית, אך לקראת האישורים דאג שר התיירות, חיים כץ, להתעקש שתעשיית התיירות תוחרג ממתווה הפיצויים של האוצר. 

לאחר שהבינו שלמרות שתעשיית התיירות משלמת מחיר כבד ביותר על המלחמה, המתווה אשר בנו אינו נותן מענה עבור הענף. כמו כן, משרד האוצר לא העניק פתרון לעסקים עם מחזור שנתי של מעל כ-400 מיליון שקלים.

השר כץ הבין במהרה כי ענף התיירות אינו יכול להיות תחת מתווה פיצויים רגיל של פקידות האוצר. בתעשיית התיירות משבחים את ההתנהלות של השר.

בנושא יטפלו שר התיירות ויו"ר וועדת הכספים, כאשר אביגדור קפלן, אליו מרכזים במסודר את כלל הטענות והנתונים, ירכז את כל הפניות עם המידע. לאחר שכל המידע יעובד ותהיה להם תמונה ברורה של עוצמת הפגיעה של תעשיית התיירות, יישבו עם אנשי האוצר כדי להגיע איתם להסכמות לגבי היקף הפיצוי והקריטריונים של תעשיית התיירות.

אחד מבעלי התפקידים המרכזיים בענף התיירות אמר בנושא לפספורטניוז: "המזל של תעשיית התיירות שחיים כץ עומד כיום בראש משרד התיירות. הוא הבין מיד את העניין, מבין את הצרכים וההשלכות למלחמה. הוא מזיז דברים, והתעשייה צריכה להיות מרוצה שזה האיש שעומד כיום בראש ענף התיירות". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חיים כץמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: