אא

חברות התעופה זועמות: אין תמיכה מדינית לטיסות הסיוע לאילת

אילת הפכה זה מכבר לעיר מקלט למפונים, ישראייר וארקיע מפעילות את הטיסות רק כדי לסייע במחירים מסובסדים למשפחות השכולות ולמשפחות החטופים, כל זאת ללא עזרה מהמדינה. רגב פנתה לשר האוצר

שדה״ת רמון: צילום פספורטניוז שדה״ת רמון: צילום פספורטניוז

מאז שפרצה המלחמה ביום שבת ה-7.10, ניתן לראות כי המדינה אינה מגיבה בלא מעט  מקרים ואינה מבצעת את המצופה ממנה. 

אחת הסוגיות שעל הפרק הן הטיסות לאילת. העיר הדרומית, הפכה לעיר מקלט ולא עיר נופש שקלטה את עשרות אלפי המפונים. ארקיע עם 4 טיסות יומיות וישראייר עם טיסה יומית מפעילות את הטיסות רק כדי לסייע בהטסת רופאים, מפונים, בני משפחות חטופים וכו'.

החברות עושות זאת במחירים מסובסדים, כאשר ישראייר אף גובה כ-69 שקל בלבד לטיסה. אלו, ספגו עלויות של מאות אלפי שקלים רק בחודש אוקטובר, כאשר כלכלית אין להן כל כדאיות להמשיך את הטיסות אך עדיין אינן מתכוונות להפסיק, כי הן מבינות את חשיבותן כאשר המדינה תחת מלחמה.

על אף הפעלת הטיסות, עד כה באוצר לא ראו לנכון צורך לסיוע בנושא. שרת התחבורה, מירי רגב, פנתה עוד לפני כשבוע לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ', במכתב תחת הכותרת "מלחמת חרבות ברזל" - מימון טיסות מאילת למפונים, משפחות שכולות ומשפחות החטופים".

שרת התחבורה כתבה בין השאר לשר האוצר: "על מנת לתת מענה לצרכיהם השונים של התושבים שפונו, למשפחות השכולות ולמשפחות  החטופים, אבקש כי המדינה תעמיד  מימון מיידי לטיסות משדה התעופה רמון לנמל התעופה בן גוריון, באמצעות חברות התעופה הישראליות. יש לנו מחויבות ערכית לסייע  ככל הניתן למשפחות שעברו ועוברות ימים קשים ביותר".

עד כה, פקידי האוצר לא נתנו מענה לכך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירארקיעמירי רגב שרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: