אא

חברת Oceania Cruises מסירה את ישראל, מצרים וירדן ממסלולי השייט

"מחשבותינו עם כל החברים והמשפחות שנפגעו בישראל" הודיעה החברה זה מכבר והחליטה על תכנון מחודש של 42 מסלולי שייט כדי "להבטיח את הביטחון והשקט הנפשי של הנוסעים"

INSIGNIA - OCEANIA CRUISES. צילום: OCEANIA CRUISES INSIGNIA - OCEANIA CRUISES. צילום: OCEANIA CRUISES

Oceania Cruises הסירה מתוכניות השייט שלה את כל נמלי העגינה שלה בישראל, במצרים ובירדן, נוכח סיכוני המלחמה באזור, והחליפה אותם בנמלי עגינה אחרים בים התיכון כדי להבטיח את הבטיחות והשקט הנפשי של הנוסעים.

החברה תכננה מחדש 42 מסלולי שייט, הנעים בין 10 ל-58 ימים, עקב המלחמה בישראל.

חברת השייט, החברה בתאגיד השייט הבינלאומי NCL, המקורבת מאד לישראל ומקיימת קשרים הדוקים עם ענף התיירות בארץ, הביעה זה מכבר את השתתפותה בטרגדיה הקטלנית שעברנו: ""מחשבותינו עם כל החברים והמשפחות שנפגעו בישראל".

מסלולי השייט החדשים של החברה כוללים, בין השאר, הפלגה של 10 ימים מוולטה במלטה לטריאסטה באיטליה, הפלגה של 24 יום מדובאי לברצלונה והפלגה של 15 יום מדובאי לטריאסטה.

נשיא החברה, פרנק דל ריו ג'וניור, בנו של הנשיא והמנכ"ל האגדי של תאגיד NCL, פרנק דל ריו, שפרש השנה והעביר את התפקיד להארי סומר, אמר: "המסעות החדשים המרתקים שלנו נוצרו בקפידה כדי לשלב אתרי נופש אהובים לחופי הים עם ערים עתיקות ספוגות מסורת. הנוסעים שלנו יעריכו את ההתאמה האסטרטגית והמתחשבת שלנו כדי להבטיח את הביטחון ואת השקט הנפשי שלהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Oceania CruisesNCLהארי סומר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: