אא

עד 328 טיסות שבועיות: איבריה כובשת את אמריקה הלטינית

חברת התעופה תגדיל את טיסותיה לאמריקה הלטינית והקריביים ב-17.2% בין אפריל לאוקטובר 2024. לארה"ב תראה גם עלייה בטיסותיה השבועיות לשמונה יעדים, שיגיעו לסך של 126

סאו פאולו, ברזיל. צילום: Shutterstock סאו פאולו, ברזיל. צילום: Shutterstock

בעונת הקיץ הבאה חברת התעופה איבריה תגדיל את היצע טיסות ארוכות הטווח תוך התמקדות במיוחד באמריקה הלטינית, שם חברת התעופה תשבור שיא עם עד 328 טיסות שבועיות.

עונת הקיץ הבאה תחל ב-25 במרץ ותימשך עד ה-28 באוקטובר. שישה חודשים בהם תגדיל איבריה גם את כמות טיסותיה לארצות הברית ותציע קישוריות מורחבת ביעדים לטווחים קצרים ובינוניים.

אמריקה הלטינית

איבריה תגדיל פעילותה באמריקה הלטינית לקיץ 2024 עם מספר הטיסות השבועיות שלה לרבים מ-18 היעדים אליהם היא טסה ב-16 מדינות באמריקה הלטינית. בסך הכל, יותר מ-3.1 מיליון מושבים יוצעו במהלך חודשי הקיץ בין שני האזורים.

ארגנטינה: שלוש טיסות יתווספו ובסך הכל 17 טיסות שבועיות יופעלו בין מדריד לבואנוס איירס.

בואנוס איירס. צילום: 123rfבואנוס איירס. צילום: 123rf

ברזיל: במהלך העונה הזו, לריו דה ז'נרו יופעלו 6 טיסות שבועיות בחודשים יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר. כמו כן לסאו פאולו יופעלו 3 טיסות שבועיות נוספות ללוח הטיסות ויגיעו לסך של 10 טיסות שבועיות. בסך הכל, לברזיל יופעלו 16 טיסות שבועיות בקיץ הבא.

ShutterstockShutterstock

קולומביה: בוגוטה הייתה אחד מיעדים המככבים של איבריה בשנת 2023, והמחויבות של חברת התעופה לבירת קולומביה תימשך בשנה הבאה. לעונת הקיץ יוצעו 21 טיסות שבועיות, כלומר שלוש טיסות יומיות, לעומת 18 טיסות שהוצעו בעונת קיץ 2023.

מקסיקו: שלוש הטיסות היומיות בין מקסיקו סיטי למדריד יישמרו, שיקשרו את מקסיקו ואירופה ב-21 טיסות שבועיות.

ShutterstockShutterstock

פרו: איבריה תשמור על הגידול בטיסות לבירת פרו שהחלה השנה, מה שיאפשר לה להציע ללקוחותיה סך של 13 טיסות שבועיות, עם שתי טיסות יומיות, למעט ימי ראשון.

אקוודור: הטיסות לאקוודור יוגדלו, עם טיסה שבועית נוספת לקיטו, יוצעו סה"כ 7 טיסות שבועיות (טיסה יומית), בעוד שהקשרים עם גוויאקיל יעברו משלוש לחמש טיסות בין יוני לספטמבר. בדרך זו, לאקוודור יהיו בסך הכל 12 טיסות שבועיות לספרד.

סנטיאגו דה צ'ילה: שלוש טיסות נוספות יתווספו לשבע הטיסות השבועיות שהוצעו בקיץ האחרון, ויגיעו לסך של 10 טיסות שבועיות.

אורוגוואי: תופעל טיסה יומית בין מדריד למונטווידאו.

במרכז אמריקה יישמרו שבע הטיסות השובעיות לגואטמלה ואל סלבדור, בעוד שלסן חוזה דה קוסטה ריקה תמשיך לפעול טיסה יומית אחת. לפנמה יופעלו טיסות שבועיות.

באיים הקריביים, פורטו ריקו תראה גידול מחמש טיסות שבועיות לשבע. סנטו דומינגו תשמור על הטיסה היומית האחת שלה, בעוד שהוואנה תמשיך להחזיק בשלוש טיסות שבועיות.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

ונצואלה: חברת התעופה תשמור על כמות הטיסות המוגדלת לקראקס, יעד שיהיו לו חמש טיסות שבועיות בעונת הקיץ של 2024.

טיסות נוספות לארצות הברית

לקראת עונת הקיץ תציע חברת התעופה 126 טיסות שבועיות לשמונה יעדים בארה"ב.

איבריה תפעיל שתי טיסות יומיות לניו יורק ולמיאמי, וטיסה יומית אחת לשיקגו, בוסטון ודאלאס. חברת התעופה גם תרחיב את התדירות שלה ללוס אנג'לס במהלך יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר, עם שבע טיסות שבועיות, לעומת החמש הנוכחיות, שכולן יופעלו על ידי ה-Airbus A350, המטוס הגדול ביותר בצי שלה.

כמו כן, איבריה תשחזר את הקווים העונתיים שלה לוושינגטון די.סי. עם ארבע טיסות שבועיות, ושלוש לסן פרנסיסקו.

קישוריות טובה יותר ביעדים לטווח קצר ובינוני

החל מאפריל, איבריה מוסיפה יעד חדש לרשימה שלה: טירנה. החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות, בימים שלישי, חמישי וראשון, שיקשרו את בירת אלבניה עם מדריד.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

כמה מהקווים שהפעילה איבריה רק בחודשים יולי ואוגוסט, אך החל מהקיץ הבא יפעלו ברציפות מאפריל עד סוף אוקטובר: ספליט וזאגרב (קרואטיה), קטניה (איטליה) ופונטה דלגדה (פורטוגל).

דוברובניק תגיע בחודש אוגוסט למקסימום של 15 טיסות שבועיות בעוד שלזאגרב יופעלו מקסימום תשע טיסות בשבוע באוגוסט. ספליט תגיע ל-9 טיסות שבועיות באוגוסט.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

כמו כן, יתווספו טיסות נוספות לאיטליה ולפורטוגל. לקטניה יופעלו עד תשע טיסות שבועיות באוגוסט, ולפונטה דלגדה, באיי האזורים, יופעלו שלוש טיסות שבועיות ממדריד.

איבריה תרחיב את הפעילות גם ביעדים נוספים אליהם היא טסה בדרך כלל בקיץ: איי יוון והאי סרדיניה. חברת התעופה תפעיל טיסות לקורפו, מיקונוס וסנטוריני (יוון) ואולביה (סרדיניה, איטליה) ממאי עד ספטמבר. לברגן (נורווגיה), איבריה תפעיל טיסות ממאי עד תחילת ספטמבר, במקום רק ביולי ואוגוסט.

טיסות אלה מרחיבות את הרשת של איבריה בספרד ובאירופה, מה שמרחיב עוד יותר את אפשרויות הנסיעה ללקוחות באמריקה הלטינית ובאירופה.​

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: