אא

Norse Atlantic Airways מתרחבת ומשיקה טיסות ישירות לבנגקוק

כשנתיים לאחר החליפה למעשה את הפעילות הטרנס אטלנטית של Norwegian Air שקרסה, Norse Atlantic מחזיקה כבר בצי מרשים של 15 מטוסי דרימליינר ומרחיבה כעת את פעילותה ותהיה החברה היחידה המציעה טיסות ישירות בין אוסלו לבנגקוק

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה Norse Atlantic Airways המפעילה טיסות ארוכות טווח, בעיקר בין אירופה לארה"ב, מרחיבה את פעילותה. החברה נוסדה בחודש במרץ 2021 בעלת צי מרשים של 15 מטוסי בואינג 787 דרימליינר מודרניים וחסכוניים המשרתים שורת יעדים וביניהם ניו יורק, לוס אנג'לס, אורלנדו, בוסטון, וושינגטון, בוסטון, ג'מייקה , ברבדוס, בנגקוק, מיאמי, אוסלו, לונדון, ברלין, רומא ופריז. הטיסה הראשונה של החברה הסקנדינבית המריאה מאוסלו לניו יורק ב-14 ביוני 2022.

כעת מרחיבה החברה את פעילותה והשיקה ביום חמישי האחרון את הטיסה הישירה הראשונה שלה בין אוסלו, נורבגיה ובנגקוק, תאילנד. Norse Atlantic הופכת כעת לחברת התעופה היחידה שמציעה טיסות ישירות נתיב בין שני היעדים. לאחר השקת הקו החדש תציע החברה כבר טיסות ל-14 יעדים ב-9 מדינות שונות.

"היום מהווה אירוע משמעותי עבור Norse Atlantic Airways, וגם עבור נורבגיה ותאילנד. אנו גאים להיות חברת התעופה היחידה המציעה את החיבור הישיר הזה, מה שהופך את הטיסות לנוחות ונגישות יותר עבור אנשים משתי המדינות. המטרה שלנו היא לחזק עוד יותר את הקשרים ולקדם חילופי תרבות בין שני היעדים המדהימים הללו", אמר Bjørn Tore Larsen, מנכ"ל ומייסד Norse Atlantic Airways.

"היום הוא ללא ספק אבן דרך של הישג. ברצוני להביע את הערכתי העמוקה ל-Norse Atlantic Airways על תרומתה החיובית בחיזוק נוסף של היחסים הבילטרליים שלנו. טיסת הפתיחה ההיסטורית הזו מסמנת צעד מפתח בקירוב בין שתי האומות שלנו באמצעות קידום התיירות", אמר שגריר תאילנד בנורווגיה.

הטיסות הישירות של North Atlantic Airways בין אוסלו לבנגקוק יפעלו שלוש פעמים בשבוע.

חברת התעופה הנורבגית החדשה מקווה להצליח במקום בו נכשלה Norwegian Air Shuttle. כזכור, נורוויג'ן אייר הפעילה טיסות טרנסאטלנטיות בתעריפים נמוכים, אך ביטלה את פעילותה לטווח ארוך בינואר 2021 עקב הפסדים כבדים. זכור, חברת הלואו-קוסט הנורבגית, Norwegian Air, הפעילה עד משבר הקורונה מגוון קווים ארוכי טווח ליעדים שונים בארצות הברית, אך נאלצה בעקבות קריסה פיננסית להתארגן מחדש ולבטל את כל פעילותה ארוכת הטווח. Norse Atlantic Airways, ממשיכה למעשה את הפעילות ארוכת הטווח של Norwegian Air, ובעלי המניות שלה כוללים את חברי צוות ההנהלה לשעבר של Norwegian, כולל המייסד שלה, ביורן קיוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Norse Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: