אא

המלונאים: "מצפים לקבל מהמדינה פיצוי כספי לשיקום המלונות לאחר המלחמה"

מלונאים מדווחים על נזק לרכוש, כתוצאה מהשהיה של המפונים - כאשר אין טענות אליהם, שכן הם מגיעים למלונות בין השאר עם בעלי החיים. "מצפים גם שיורידו את מסי הארנונה ותשלום מים וחשמל לתעריפי דיור"

קו החוף של מלונות תל אביב (צילום: Shutterstock) קו החוף של מלונות תל אביב (צילום: Shutterstock)

מלונאים שונים המשכנים בזמן המלחמה למעלה ממאה אלף מפונים, מצפים לאחר סיום המלחמה שהמדינה תעמיד קרן מיוחדת לפיצוי המלונות כתוצאה מהמלחמה.

לאור העובדה שבמלונות שוהות משפחות שמתייחסות בצדק מבחינתן כמי ששוהות כמו בבית, ולא בנופש, גם הבלאי מבחינת המלונות בהיקפים גדולים הרבה יותר מימי שגרה בהם אנשים מגיעים למלונות לצורך נופש.

משפחות שלמות מגיעות עם בעלי החיים שלהן, כאשר אין להן היכן לשכן אותם. בין היתר מדובר בנחשים ובתוכים בנוסף לכלבים ולחתולים.

למלונות אין טענות למפונים. המלונאים מבינים את הסיטואציה בה הם נמצאים, והדרישה היא שהמדינה תדע לתת פיצוי כספי כמו שצריך בהתאם לדיווח על הפגיעה שתהיה לכל מלון.

המלונות - פתרונות דיור, לא נופש

"הם נשלחו מבתיהם, מהסביבה הטבעית, כבר שוהות חודש במקום שלילדים אין יותר מדי מה לעשות", אומרים בבתי המלון שם מצפים שהמדינה תדע לבוא לקראתם בכל מה שקשור לתשלום ארנונה, תשלום על חשמל ומים. מכיוון שהמלונות עברו להיות מלונות לצורך דיור, הם מבקשים שהתעריפים יהיו בהתאם כמו לדיור ולא למלונאות - שם התעריפים גבוהים הרבה יותר.

"מהיום הראשון שהתבקשנו, כל המלונאים גילו חזית אחידה וכולם היו מתחת לאלונקה בלי להציב כל תנאים. חוץ מאלפרד אקירוב, שכבר לא חבר בהתאחדות המלונות, כולם התייצבו וקלטו את הפונים. על המדינה בהתאם לבוא לקראת המלונאים ולעזור להם. הרי ברור לכולם שהתשלום על המפונים לא מכסה את ההוצאות האמיתיות  שיש  למלונות". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונותבתי מלוןהתאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: