אא

רשת מלונות IHG מגדילה את מותג VOCO באירופה

רשת הענק שמחזיקה בין היתר במלונות הולידיי אין, קראון פלאזה ואינטרקונטיננטל מפתחת את מותג הפרימיום ופותחת שורה של מלונות חדשים: "200 מלונות Voco עד 2028"

מלון Voco (צילום: IHG) מלון Voco (צילום: IHG)

IHG Hotels & Resorts, מחברות המלונאות הגדולות (מחזיקה ביותר מ-6,000 מלונות ב-19 מותגים) מודיעה על פיתוח משמעותי של מותג VOCO, מהצעירים שבמותגי החברה.

לאחרונה נפתחו מלונות VOCO בצרפת, ספרד, בריטניה, אוסטריה, פורטוגל ובלגיה, מה שמביא את מספר המלונות הפועלים באירופה תחת המותג ל-37 (תשעה יותר מאשר ב-2022) או גידול 25% בעשרה חודשים.

ברחבי העולם ישנם כיום יותר מ-100 מלונות VOCO ועל פי הכרזת החברה השאיפה היא להכפיל את המספר הזה עד 2028.

ווילמין גילס, סמנכ"לית הפיתוח של IHG אמרה כי "המותג VOCO מתגלה כפופולרי הודות לעיצוב ולתפעול. האורחים נהנים מהאופי השונה של כל מלון, והמהירות שבה המותג צומח בשווקים הפופולריים הללו היא הוכחה מצוינת לנוסחה המוצלחת שלו".

כל המלונות החדשים

בין המלונות החדשים שייפתחו בקרוב: בתחילת 2024 צפוי להיפתח בצפון אירלנד voco Belfast במרכז בלפסט, עם 120 חדרים. Voco Lechtworth Hall בריטניה, נמצא במבנה משנת 1620 ומביא אוירה כפרית יותר. Voco Granada שייפתח בספרד ב-2025 גם כן ימוקם במרכז העיר הספרדית, עם 166 חדרים.

מלונות Voco (צילום: IHG)מלונות Voco (צילום: IHG)

כבר נפתחו השנה: voco Brussels City North בבריסל ובו 92 חדרים, voco Vienna Prater, אוסטריה ובו 141 חדרים (מלון VOCO השני באוסטריה) וגם voco Lythe Hill Hotel & Spa, בבריטניה, שנפתח במאי 2023, ושוכן בכפר ציורי. voco Madrid רטירו, ספרד הוא הפתיחה הטרייה ביותר, ממש בחודש שעבר (אוקטובר) עם 197 חדרים, גם כן במיקום מרכזי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונותihg

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: