אא

לאחר קרוב ל-18 שעות: הדרמה בשדה"ת בהמבורג הסתיימה

משטרת המבורג סגרה את שדה״ת אתמול בערב, לאחר שאדם חמוש פרץ את המחסום האווירי בשדה״ת עם רכבו ומחזיק בילד כבן ערובה. ממשטרת המבורג נמסר עתה כי האירוע הסתיים: החשוד יצא מהרכב עם בתו ונעצר

עדכון 15:52: לאחר כ-18 שעות, האירוע הסתיים. על פי דווח של משטרת המבורג, החשוד יצא מהרכב עם בתו ונעצר ע"י שירותי הביטחון וההצלה ללא התנגדות. נראה כי ביתו לא נפגעה.

עדכון 15:00: נמשך האירוע החריג בשדה״ת של המבורג גרמניה שהחל אתמול בערב (שבת). משטרת המבורג מציינת נמסר כי השדה עדיין סגור וכל הטיסות בוטלו עד הודעה חדשה. ״האירוע עדיין נמשך וטרם הסתיים״, מציינים במשטרת המבורג, שמעדכנת בנוסף דרכי הגישה סגורות ברובן. יש ליצור קשר עם חברות התעופה לבירור לגבי הטיסות.

על פי ההודעה המופיעה באתר שדה"ת בסה"כ תוכננו להיום 286 טיסות (139 המראות ו-147 נחיתות) עם כ-34,500 נוסעים. 126 טיסות (70 המראות ו-56 נחיתות) כבר בוטלו. 5 נחיתות הופנו לשדות תעופה אחרים. יתכנו ביטולים נוספים ועיכובים במהלך היום.

כזכור, אמש (שבת) שדה התעופה של המבורג שבצפון גרמניה, נסגר על ידי המשטרה המקומית.

המשטרת המקומית דיווחה כי ״שדה התעופה נסגר להמראות ונחיתות בעקבות אירוע עם בני ערובה והיא נמצאת במקום בכוחות רבים, כולל יחידות מיוחדות.״ על פי הדיווחים באמצעי התקשורת בגרמניה מדובר באדם חמוש, ככל הנראה על פי פרסומים שונים, דובר טורקית, אשר פרץ מחסום משטרתי של שדה התעופה, עבר לצד האווירי בשדה״ת וחטף לפחות ילד אחד המוחזק כבן ערובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: המבורגנמל המבורג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: