אא

אמרתם מז״ט? גדעון טהלר הגיע לגבורות

טהלר, מייסד ויו״ר חברת טל תעופה לה חגג בסוף השבוע האחרון 'יום הולדת' 80. עובדי החברה התכנסו והפתיעו את טהלר מוותיקי ענף הנסיעות בישראל עם יותר מ-50 שנות פעילות. שיהיה במזל טוב

חוגגים לטהלר -80. צילום: יח״צ חוגגים לטהלר -80. צילום: יח״צ

בסוף השבוע האחרון הפתיעו עובדי חברת טל תעופה את גדעון טהלר הבעלים והיו״ר של חברת הנציגויות שהגיע במזל טוב לגבורות. העובדים התכנסו בסוף יום חמישי האחרון במשרדי החברה במגדלי בסר ברמת גן וציינו את יום הולדתו של טהלר שחגג 80 סתוים. סמנכ״ל הכספים והמסחר של החברה אילן בר משה, ברך את טהלר ואיחל לו להמשיך להוביל את החברה עוד שנים רבות.

טהלר איש התיירות והנסיעות הוותיק, מייסד חברת טל תעופה הישראלית, מציין כבר יותר מ-50 שנות פעילות בתעשיית התיירות והנסיעות בישראל. חברת טל תעופה אותה הקים טהלר והוביל בזכות מיומנותו המקצועית, הפכה עם השנים לחברה מובילה וחשובה בתעשיית הנסיעות בארץ בעולם, בזכות עשרות משרדים ושותפיות שהקימה החברה בשורת מדינות בהן היא מייצגת חברות תעופה מובילות כולל נציגויות של חברת אל על במספר מדינות. טל תעופה בראשותו של טהלר מייצגת בישראל כבר עשרות שנים חברות תעופה זרות חשובות בארץ וביניהן קוונטאס האוסטרלית, אייר אירופה, אתיופיאן איירליינס, גאלף אייר, סרילנקן אייר ליינס, אייר מאוריציוס, חברת אינדיגו ההודית, בנגקוק איירוויז וכן את משרד התיירות של דובאי בישראל.

 

מערכת פספורט מצטרפת למברכים ומאחלת לטהלר, שנים רבות של פעילות ברוכה ובריאות טובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טל תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: